וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך? אייאקס עוקבת גם אחר דניאל פרץ

28.9.2022 / 10:05

מועדון הפאר ההולנדי עשוי לנסות לצרף בקרוב את הקשר המחונן, אבל נמצא במעקב ארוך גם אחרי שוער מכבי תל אביב בזכות המלצה של מאמן השוערים לשעבר דניס חנטנאר. פרץ חתום עד 2024 ללא סעיף יציאה, אבל הצהובים לא ימנעו ממנו להתקדם תמורת מחיר הולם

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

שמו של אוסקר גלוך כבר נקשר לאייאקס. מועדון הפאר ההולנדי הוא היעד מספר אחת של כוכבה הצעיר של מכבי תל אביב, שמאוד רוצה לנחות אחרי ישראל במועדון שיודע לקדם שחקנים צעירים. אייאקס עוקבת אחר גלוך ועשויה לצרפו בעתיד הקרוב, אבל לא מן הנמנע שהוא לא יהיה השחקן היחיד של מכבי תל אביב שיגיע למועדון הפאר ההולנדי. האלופה עוקבת זמן רב גם אחר דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב שהעלה אמש (שלישי) במו ידיו את הנבחרת הצעירה ליורו.

מי שהסב את תשומת הלב של אייאקס לפרץ הוא ההולנדי דניס חנטנאר, ששימש מאמן שוערים במכבי תל אביב תחת פטריק ואן לוון. חנטנאר שיחק בעבר באייאקס ועבד בה כמאמן שוערים במחלקת הנוער. הוא אימן את פרץ בקרית שלום והתוודע ליכולת שלו, אבל גם לאישיות החזקה של השוער בן ה-22.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל. דני מרון
על הכוונת של קבוצות בכירות. דניאל פרץ/דני מרון
מאמן השוערים של מכבי תל אביב לשעבר דניס חנטנאר. BSR Agency, GettyImages
הממליץ. דניס חנטנאר/GettyImages, BSR Agency

אייאקס עוקבת אחר פרץ ועשויה להגיש הצעה לרכוש את פרץ שחתום במכבי תל אביב עד קיץ 2024, כשלמכבי תל אביב אופציה להאריך את ההתקשרות עימו בשנתיים נוספות עד קיץ 2026. לפרץ אין סעיף יציאה בחוזה, אבל למרות זאת במכבי תל אביב לא יעמדו בעתיד בדרכו ובשאיפותיו להתקדם לאירופה. יחד עם זה ברור שהמחיר יצטרך להיות הולם את השיפור, ההתקדמות והיכולת הנוכחית של השוער שעצר אמש שלושה פנדלים ובעצמו כבש מהנקודה הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully