וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דניאל פרץ מהטובים באירופה לגילו. אם ימשיך ככה, הוא יגיע לטופ"

28.9.2022 / 8:10

בנבחרת הצעירה התמוגגו משוער מכבי תל אביב שסידר ללוזון מקום ביורו, והגיבו לטענות בעקבות הסטירה של המאמן לזיו מורגן: "זה אולי נראה רע מבחוץ, אבל ברור שזה חלק מהתדרוך". גם השחקן עצמו לא הבין על מה המהומה: "זה היה הכי חברי שיש"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

1. דקות של חרדה עברו על אנשי ושחקני הנבחרת הצעירה לאורך המשחק המכריע אמש (שלישי) מול אירלנד, אבל אחרי הניצחון בפנדלים והעלייה ליורו 2023, הכל התפרץ. שיחות הדרבון של יו"ר ההתאחדות אורן חסון לפני המשחק ושל המאמן גיא לוזון לפני בעיטת העונשין, סייעו להחדיר מוטיבציה וביטחון. "אנחנו רוצים לצאת מפה זקופים וגאים", אמר המאמן לשחקנים לפני הבעיטות, ושידר להם שהוא משוכנע שינצחו בדו קרב. "עשינו קמפיין מפואר, והגיע לנו לעלות", התגאה אחד השחקנים בנבחרת. "היינו יותר טובים מהאירים, ואם היינו מפספסים את העלייה היינו מרגישים הפראיירים הכי גדולים בעולם".

מי שנראו נרגשים במיוחד היו עדן קארצב ודניאל פרץ, שבכו יחד. קארצב סיפר שלפני המשחק אמר לפרץ שזו ההזדמנות האחרונה שלהם לעשות משהו גדול בנבחרות הצעירות, ואכן שניהם היו מהמצטיינים בנבחרת וזכו למחמאות גדולות. גם גיל כהן קיבל שבחים. "לא סתם גיל הוא הקפטן. הוא שחקן הגנה אדיר ואישיות גדולה עוד יותר", אמר אחד השחקנים.

עדן קארצב, שחקן הנבחרת הצעירה, מול אירלנד. דני מרון
עמד במילה. קארצב/דני מרון

2. בשבוע האחרון דניאל פרץ התנהל בתחושות מעורבות. מצד אחד השוער ידע שהוא יכול להיות חלק מהיסטוריה עם הנבחרת הצעירה, אך מצד שני המהפכה שנעשתה בנבחרת הבוגרת, הותירה אותו בתחושה שהוא יכול היה לעמוד בין הקורות במשחק המכריע מול אלבניה, וגרמה לו לסערת רגשות.

לפני צמד המשחקים מול אירלנד, פרץ עבד בעיקר על הצד המנטלי. גם אתמול לפני דו קרב הפנדלים סיפר השוער שבפתק ממנו קרא במהלך הדו קרב, נכתבו לו דגשים שסייעו לו להיכנס לראש של הבועטים האירים ויגרמו לכך שהם יחששו שפרץ יודע לאן יבעטו.

כך או כך, השוער הצעיר צפוי לקבל כעת זימון לנבחרת הבוגרת ולהתמודד עם עומרי גלזר על אפודת השוער הראשונה. בינתיים בנבחרת הצעירה מודים שאם פרץ לא היה משחק עם הנבחרת, היה הרבה יותר קשה להעפיל. "דניאל הציל אותנו כמה פעמים בצמד המפגשים הזה, גם בלי הפנדלים" אמרו בנבחרת, והצהירו: "הוא מהשוערים הטובים באירופה בגילו. אם הוא ימשיך ככה, הוא יהיה בטופ". בנבחרת הודו גם למנהל המקצועי של הנבחרת הבוגרת יוסי בניון, שהתעקש על כך שפרץ יסייע דווקא לנבחרת הצעירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. דני מרון
הגיבור. פרץ/דני מרון

3. בכדורגל הישראלי כמו בכדורגל הישראלי, גם לרגע שיא כמו אתמול היה חייב להתלוות אירוע ביזארי ומעורר מחלוקת. המאמן גיא לוזון סטר לזיו מורגן כשניסה להעיר לו על טעות טקטית, וחולל סערה.

בנבחרת מודעים לרעש הגדול שעורר האקט, אך הסבירו שמי שמכיר את לוזון יודע לקחת את זה בפרופורציות הנכונות. לטענתם, זו הייתה הדרך של לוזון לדרבן את מורגן. "מהצד זה באמת נראה רע, אבל גם זיו לא התרגש מזה. וכולם יודעים שזה לא היה אקט עצבני, אלא חלק מהתדרוך", אמרו בנבחרת. גם מורגן סיפר לחבריו שלא הבין על מה הייתה המהומה, ואמר להם: "זה היה הכי חברי שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully