וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטופר פטרסון חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע: "אתן הכול"

21.6.2023 / 20:03

שחקן הכנף השבדי נרכש מפורטונה דיסלדורף והצטרף גם הוא לסגל של ברדה: "זהו פרק חדש בקריירה שלי, מצפה בקוצר רוח לתחילת האימונים ולמשחק הראשון בו אלבש את המדים האדומים"

"מחוץ לקווים" על ההעברות האחרונות בישראל, 20.6/מערכת וואלה!

הפועל באר שבע ממשיכה במסע ההחתמות שלה והערב (רביעי) הודיעה על צירופו של כריסטופר פטרסון, שחתם לשלוש שנים. שחקן הכנף השבדי בן ה-28 נרכש מפורטונה דיסלדורף מהבונדסליגה השנייה, במדיה כבש ארבעה שערים ובישל עוד שניים בעונה החולפת.

לאחר החתימה אמר: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל באר שבע. זהו פרק חדש בקריירה שלי ואני אתן הכול על מנת לשמח את האוהדים. אני מצפה בקוצר רוח לתחילת האימונים עם חבריי החדשים ולמשחק הראשון בו אלבש את המדים האדומים".

כזכור, סגנית האלופה השלימה מוקדם יותר היום את החתמתו של גיא בדש לשלוש שנים ולפני כן צירפה את אופיר מרציאנו, אלון תורג'מן והרומני אנטוניו ספר. זאהי אחמד נרכש כבר בינואר מהפועל עכו והצטרף גם הוא בחלון הנוכחי.

שחקן פורטונה דיסלדורף, כריסטופר פטרסון. Lars Baron, GettyImages
ימשיך ללבוש אדום. כריסטופר פטרסון/GettyImages, Lars Baron

עוד בכדורגל הישראלי

עוד בוואלה!

פעיל שמאל: 15 עובדות על כריסטופר פטרסון, הרכש החדש של הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

פטרסון הצטרף למחלקת הנוער של ליברפול ב-2011 ובהמשך שיחק בקבוצת המילואים שלה. הוא הושאל לטרנמיר האנגלית ולאחר מכן לאוטרכט ורודה ההולנדית, עד שנמכר מליברפול להראקלס בינואר 2017. בקיץ 2019 חזר לאי הבריטי אחרי שסוונזי קנתה אותו תמורת כ-550 אלף יורו, אבל הוא מיעט לשחק ובינואר שב להולנד - כשהושאל לאוטרכט.

בקיץ 2020 דיסלדורף רכשה אותו מסוונזי תמורת כ-450 אלף יורו והוא הצטיין עם 7 שערים ו-4 בישולים בעונת הבכורה שלו בגרמניה. בשנתיים האחרונות לא הצליח לשחזר את היכולת מעונת הבכורה ולאחרונה כאמור הוצב למכירה.

פטרסון שרשם ופעה אחת בנבחרת הבוגרת של שבדיה, צבר 130 הופעות בליגה הראשונה בהולנד (28 שערים, 19 בישולים) ו-81 הופעות בבונדסליגה 2 בגרמניה (12 שערים, 9 בישולים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully