וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "אני לא יכול לפרוש כרגע. נבנה משהו טוב בהפועל פתח תקוה"

החלוץ החדש של המלאבסים דיבר בתכנית הספורט של 103fm: "אני כל כך אוהב את המשחק הזה. שמח על הפרויקט, מקווה שהדברים יתחברו"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

איתי שכטר חתם לפני יומיים בהפועל פתח תקוה והפך לשם הכי נוצץ של מועדון הפאר ששב לליגת העל אחרי שמונה שנים. החלוץ בן ה-36 יעשה היסטוריה כראשון שמשחק בכל קבוצה שזכתה ביותר משתי אליפויות בישראל: מכבי נתניה, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע וכעת כאמור בפתח תקוה.

"אני כל כך אוהב את המשחק הזה", אמר הערב (רביעי) שכטר בריאיון לתכנית הספורט של 103fm. "בשנה האחרונה חשבתי קצת על הנושא הזה וכרגע נפשית אני לא יכול לפרוש. אם אני ארגיש טוב אני אמשיך לשחק ואם ארגיש שהגוף אומר לי 'איתי עצור' אז לא תהיה לי ברירה. אבל כרגע אני יכול עוד להמשיך לשחק, אני מרגיש טוב, אני נהנה ללכת לאימונים, אני אוהב את המשחק לא פחות מכשהייתי ילד ואני מקווה להמשיך לשחק".

האזינו לריאיון עם איתי שכטר

על קבוצתו החדשה אמר: "בדרך כלל כשהקבוצות עולות מהליגה השנייה לראשונה, הכי קשה להן עם הרבה סימני שאלה של שחקנים, איזה זרים להביא. אבל אני חושב שנבנה משהו טוב בהפועל פתח תקוה. זה נכון שהשנה הראשונה היא מבחינתי היא הכי חשובה כי אתה יכול לקחת את זה קדימה, גם מבחינת המועדון והקהל שיגיע למשחקים. אני מאמין שיעשו הכול כדי לבנות קבוצה חזקה".

שכטר המשיך: "זה נכון שקשה לקבוצה מהליגה השנייה עם הרבה שחקנים ששיחקו בליגה הלאומית, אבל אני חושב שיש בסיס די טוב. לא אומר שיש בסיס מצוין, אבל יש בסיס טוב ותנאים טובים. נכון שאלה לא מספרים של הקבוצות הגדולות מבחינת תקציבים, ואפילו של קבוצות האמצע שיכולות להשקיע יותר. בגלל זה אני אומר שזאת עונה סופר חשובה למועדון ואני אומר שכדאי לפגוע בזרים וגם הישראלים צריכים לעשות הכול - להוציא מעצמם כמה שאפשר ולעשות את קפיצת המדרגה".

עוד אמר: "אני מאוד מקווה שבאמת הדברים יתחברו. יש מתקן אימונים מצוין, יש קהל שאני מאמין שידחוף מהרגע הראשון, שזה סופר חשוב לקבוצה שמתחילה את הדרך שוב בליגת העל. אני שמח מאוד שיש את הפרויקט הזה, אבל זה כדורגל. אנחנו יכולים לתכנן דברים ובסופו של דבר לא כל מה שאנחנו רוצים קורה. אני מקווה שהדברים יילכו כמו שאנחנו רוצים. אני חושב שבכדורגל כשאתה מתחיל עונה אתה לא צריך לחשוב על קרב הישרדות, אלא איך להיות הכי טוב. ככה אני נמצא בכל מקום, בעיקר בשנים האחרונות כשהייתי בטופ של הכדורגל וגם עכשיו. אני מאמין בדרך של המועדון, אני מאוד מקווה שיצליחו לפגוע בזרים טובים שיהיו פקטור חשוב במיוחד בשנה הזאת, ושיהיה צוות מקצועי רעב וחדש ונעשה את הכול ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully