וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טונאלי לקראת מפגש החברים: "מקווה להשאיר לקאלולו זיכרון רע"

קפטן איטליה הצעירה ישחק לראשונה מול חברו ממילאן שצפוי לפתוח בהרכב צרפת ביורו (ה', 21:45, ספורט2). צ'כיה תנסה להדהים את אנגליה (19:00, ספורט2)

כל שערי מוקדמות יורו 2024 במשחקי יום שלישי, 20 ביוני/ספורט1

פרט למשחקה הראשון של ישראל מול גרמניה, ייערכו מחר (חמישי) עוד שלושה משחקים במסגרת יורו הצעירות. בבית ג' "הישראלי" תשחק אנגליה מול צ'כיה, כאשר בבית ד' נורבגיה תפגוש את שוויץ ואז תגיע המנה העיקרית בדמות הקרב בין צרפת לאיטליה.

ג'ייקוב ראמזי שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. Visionhaus, GettyImages
אנגליה מחכה 39 שנים. ג'ייקוב ראמזי/GettyImages, Visionhaus

בית ג'

צ'כיה - אנגליה (19:00, ספורט2)

מאז 1984 לא זכתה אנגליה באליפות אירופה לנבחרות צעירות והיא מקווה שזה יקרה בזכות הסגל המוכשר של לי קארסלי. עם שמות כמו אמיל סמית' רואו מארסנל, הצמד הארווי אליוט וקרטיס ג'ונס מליברפול, ג'ייקוב ראמזי מאסטון וילה ואנתוני גורדון מניוקאסל, לקארסלי לא חסרות אפשרויות. "ניסינו להביא כמה שיותר שחקנים ששיחקו באופן קבוע בקבוצות שלהם בסוף העונה", הסביר המאמן שכבר ניצח את צ'כיה פעמיים במוקדמות. היריבה עלתה דרך הפלייאוף ויודעת שסיכוייה לשחזר את הזכייה ההיסטורית מ-2002 קלושים למדי. הסגל של בלם העבר יאן סוחופארק כולל שחקנים מהליגה המקומית, פרט לשוער ויטזסלב יארוש (הושאל מליברפול לסטוקפורט מהליגה הרביעית באנגליה) והקשר יאן ז'אמבורק (ויבורג הדנית). השם הבולט הוא אדם קראבץ בן ה-19 מספרטה פראג.

עוד בוואלה!

בגרמניה מנתחים: "דניאל פרץ מצוין, אסור לתת לגלוך שטחים"

לכתבה המלאה
ריאן שרקי שחקן נבחרת צרפת הצעירה. James Williamson - AMA, GettyImages
ייקח את צרפת על גבו? ריאן שרקי/GettyImages, James Williamson - AMA

בית ד'

נורבגיה - שוויץ (19:00, ספורט4)

ארלינג הולאנד יכול היה להשתתף בטורניר מבחינת גיל כמובן, אבל המאמן לייף גונאר סמרוד יצטרך להסתמך על שחקנים אחרים בהופעת החזרה של נורבגיה אחרי עשור (מאז חצי הגמר בישראל ב-2013). שוויץ כשלה בבתים בטורניר הקודם וחולמת על שחזור ההצלחה מ-2011, אז נעצרה רק בגמר על ידי ספרד. הפסד השיא שלה בגילאים האלה, אגב, היה מול נורבגיה: 7:3 בבית בנובמבר 1996. זקי אמדוני, שמככב בנבחרת הבוגרת עם חמישה שערים במוקדמות היורו, כולל ב-0:3 על ישראל, הצטרף לסגל אחרי הצמד ב-2:2 מול רומניה ואיתו גם דן אנדוי מבאזל, סימון סום מפארמה וקסטריוט אימרי מיאנג בויז שכבר הופיעו בנבחרת הבוגרת. נורבגיה בונה על נציגיה בסרייה A: הקפטן אריק בוטהיים (סלרניטנה) והחלוץ אמיל קונרדסן (ססואולו).

צרפת - איטליה (21:45, ספורט2)

לצרפתים תמיד יש דורות צעירים עתירי כישרון, אבל האמת היא שהם היו אלופי אירופה בגילאים האלה רק פעם אחת וגם היא הייתה לפני 35 שנה. איטליה הספיקה לזכות מאז חמש פעמים, אבל האחרונה הייתה ב-2004 והיא מקווה לנצח את צרפת לראשונה מאז ספטמבר 2001. הקפטן סנדרו טונאלי, שבינתיים יש דיווחים על סיכום בין ניוקאסל למילאן לגבי רכישתו ב-70 מיליון יורו, מופיע ביורו הצעירות בפעם השלישית בקריירה ומוכן למפגש עם החבר לקבוצה פייר קאלולו: "התגרינו אחד בשני בשבועות האחרונים. אנחנו חברים טובים, אבל זו תהיה הפעם הראשונה שניפגש כיריבים ואני מקווה להשאיר לו זיכרון רע".

לטונאלי יעזרו פאביו מירטי, ווילפריד ניונטו ופייטרו פלגרי שלבשו גם הם כבר את מדי האזורי. מנגד, הסגל של סילבן ריפול מפוצץ כישרון כאמור, עם הכוכב ריאן שרקי שהגיע יחד עם חבריו מליון: הקפטן מקסנס קאקרה, בראדלי ברקולה וקסטלו לוקבה. קפרן תוראם הוא היחיד שכבר הופיע בנבחרת הבוגרת ובהתקפה נמצאים אמין גואירי וארנו קלימואנדו מראן, הסקורר אלי ווהי ממונפלייה וגם אמין אדלי מבאירי לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully