וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די סלבו: "לשמחתי רוב הסגל פגש את ישראל ויודע כמה היא טובה"

מאמן גרמניה נזכר בצמד המפגשים במוקדמות לפני פתיחת יורו הצעירות (ה', 19:00, ספורט1). מוקוקו: "באים לזכות". ההרכב הצפוי והקפטן החדש

פרשני ספורט1 על גיא לוזון לקראת יורו הצעירות/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל תחל מחר (חמישי, 19:00, ספורט1) את ההשתתפות השלישית שלה אי פעם ביורו עד גיל 21, כאשר תפגוש בקוטאיסי את האלופה המכהנת גרמניה בפתיחת בית ג'. במקביל תשחק היריבה הבאה אנגליה מול צ'כיה בבאטומי. שתי הנבחרות עלו יחד מהמוקדמות, כאשר בשני המפגשים ניצחה גרמניה: 2:3 בפאדרבורן באוקטובר 2021 עם מהפך בדקות 88 ו-90, ובמרץ אשתקד 0:1 בפתח תקוה. הפעם היחידה שישראל לא הפסידה הייתה בספטמבר 2008, אז סיימה ב-0:0 בגרמניה במוקדמות היורו.

כרם ג'אבר שחקן נבחרת ישראל הצעירה מול קווין שאדה שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. Christof Koepsel, GettyImages
מה יהיה הפעם? קווין שאדה מול כרם ג'אבר בדרמה בפאדרבורן/GettyImages, Christof Koepsel

הגרמנים כאמור רוצים לשמור על התואר בו זכו לפני שנתיים, כשהשריד היחיד מאז הוא המגן יושה וגנומאן משטוטגרט. מי שאמור להוביל את הסגל הנוכחי הוא יוסופה מוקוקו. "אעשה הכול כדי שנשמור על התואר", אמר החלוץ בן ה-18 של בורוסיה דורטמונד, שכבש שישה שערים בחמש הופעות בנבחרת הצעירה ורשם כבר שתי הופעות בבוגרת. "אני בטוח שאנחנו יכולים לזכות בטורניר. אני רוצה את האמביציה בסגל, השאלה היא רק מי ירצה יותר. אם ניקח את היורו הזה ושנה הבא את היורו עם הנבחרת הבוגרת, זה יהיה חלומי". השוער נואה אטובולו הוסיף: "התחלה נוחה? ממש לא. נצטרך להופיע מהרגע הראשון. מחכה לנו יריבה חזקה, אגרסיבית ותוססת".

המאמן אנטוניו די סלבו, שהיה עוזרו של שטפן קונץ בזכייה ב-2021, חסר אמנם את ג'מאל מוסיאלה, פלוריאן וירץ ומאליק צ'או שכבר התבססו בנבחרת הבוגרת ואת הפצועים יונתן בורקארדט, ג'ורדן באייר ואנסגר קנאוף, אבל פרט לווגנומאן ומוקוקו יש לו גם את קווין שאדה עם ניסיון בסגל הבכיר והוא מינה דווקא את יאן אורל ביסק מארהוס הדנית לקפטן החדש. "אני לא מרגיש שום לחץ", אמר המאמן שכבר קיבל הארכת חוזה עד 2025 עוד לפני הטורניר. "יש ציפייה גדולה וכל השחקנים במצב רוח נהדר. כולם יודעים שזה רגע האמת. לשמחתי רוב השחקנים היו במשחקים מול ישראל ויודעים עד כמה זו נבחרת טובה. מי שמעפיל ליורו הוא טוב, צריך להבין את זה.

הרכב משוער: נואה אטובולו, יושה וגנומאן, יאן אורל ביסק, מרטון דרדאי, לוקה נץ, אנגלו שטילר, יאניק קייטל, טום קראוס, קווין שאדה, יוסופה מוקוקו, נואה וייסהאופט.

עוד בוואלה!

בן שהר בריאיון: "העלייה הייתה מאוד מהירה, באתי ליורו עם אובר ביטחון"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת גרמניה יוסופה מוקוקו. Adam Nurkiewicz, GettyImages
יש לו חלום. יוסופה מוקוקו/GettyImages, Adam Nurkiewicz

אליפות אירופה נערכת ברומניה וגאורגיה (21 ביוני עד ה-8 ביולי) וכל המשחקים של ישראל יתקיימו בקוטאיסי. משחקי הטורניר יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1.

המשחקים של הנבחרת הצעירה בבית ג':

22.6, 19:00, ספורט1: גרמניה - ישראל
25.6, 19:00, ספורט1: אנגליה - ישראל
28.6, 19:00, ספורט1: ישראל - צ'כיה

הנבחרות שיסיימו בשלושת המקומות הראשונים יעפילו לאולימפיאדת 2024. צרפת כבר שם בזכות היותה מארחת ואנגליה לא תשתתף בגלל שבמשחקים האולימפיים היא חלק מבריטניה. המשמעות היא שייתכן שגם נבחרת שתודח ברבע הגמר תעפיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully