וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מנתחים: "דניאל פרץ מצוין, אסור לתת לגלוך שטחים"

אלופת אירופה תפגוש את החבורה של גיא לוזון ביורו 2023 (ה', 19:00, ספ'1): "ישראל תיתן לגרמניה את הכדור ותנסה לצופף"

נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגת את המקום השלישי במונדיאליטו/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל ויסמן

בתקשורת הגרמנית ניתחו את היריבות של הנבחרת הצעירה לקראת פתיחת משחקי בית ג' ביורו 2023, ודרשו: "אל תזלזלו בישראל". האנליסט מנואל בלהרט סקר ב-web.de את החבורה של גיא לוזון שתפגוש מחר (רביעי, 19:00, ספורט1) את אלופת אירופה והחמיא לכמה שחקנים.

"מעל הכול יש לישראל שוער מצוין, דניאל פרץ ממכבי תל אביב", נכתב, "לנבחרת כזו זה דבר מאוד חשוב כי היא מגיעה לטורניר כאנדרדוג. מעבר לכך, לישראל אין כוכבי על, אבל יש לה שני שחקנים שמסוגלים לעשות את ההבדל: קשר בשאקשהיר, עדן קארצב ואוסקר גלוך מרד בול זלצבורג. גרמניה תהיה צריכה להיזהר ממנו במיוחד, כי הוא יכול להיות מאוד מסוכן אם נותנים לו שטח".

עוד הוסיפו על ישראל: "זו נבחרת שבדרך כלל משחקת עם שני קווים, הראשון של חמישה שחקני הגנה ואחריו שלושה שחקני קישור - כשהמטרה היא בעיקר להתגונן. הנבחרת של לוזון תיתן לגרמניה את הכדור ותנסה לצופף כמה שיותר כדי למנוע מהיריבה מצבים, ובכל פעם שהיא תחלץ, היא תנסה לצאת למעברים מהירים".

שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך. ברני ארדוב
"יכול להיות מסוכן מאוד". גלוך/ברני ארדוב

אליפות אירופה תתקיים ברומניה וגאורגיה (21 ביוני עד ה-8 ביולי) וכל המשחקים של ישראל יתקיימו בקוטאיסי. משחקי הטורניר יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1.

המשחקים של הנבחרת הצעירה בבית ג':

22.6, 19:00, ספורט1: גרמניה - ישראל
25.6, 19:00, ספורט1: אנגליה - ישראל
28.6, 19:00, ספורט1: ישראל - צ'כיה

הנבחרות שיסיימו בשלושת המקומות הראשונים יעפילו לאולימפיאדת 2024. צרפת כבר שם בזכות היותה מארחת ואנגליה לא תשתתף בגלל שבמשחקים האולימפיים היא חלק מבריטניה. המשמעות היא שייתכן שגם נבחרת שתודח ברבע הגמר תעפיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully