וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אימון אחד: גלוך עשוי לפתוח בהרכב הצעירה. רביבו יעלה מהספסל?

21.6.2023 / 11:00

גיא לוזון שוקל לפתוח עם שני השחקנים שהגיעו מהנבחרת הבוגרת נגד גרמניה (חמישי, 19:00, ספורט1) למרות שטרם התאמנו עם חבריהם. המגן עשוי לקבל מנוחה, גיל כהן כשיר

נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגת את המקום השלישי במונדיאליטו/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל ויסמן

בלמה של הנבחרת הצעירה גיל כהן צפוי להיות כשיר למשחק ביום חמישי (19:00, ספורט1) נגד נבחרת גרמניה במשחק הראשון במסגרת יורו 2023 לנבחרות עד גיל 23. כהן כזכור נפצע במשחק ההכנה האחרון של הנבחרת מול בלגיה וסובב את הקרסול. תחילה חששו בנבחרת שכהן לא יוכל לשחק, אך כעת לאחר כמה ימים של אימונים נראה שהוא יהיה כשיר ואף עשוי לפתוח מחר.

מי שכידוע ייעדר מהסגל הוא שריף כיוף, שלא יצא לגאורגיה בשל סיבות משפחתיות. כיוף הבהיר שבשלב זה הוא לא יכול לצאת מהארץ בשל אותן סיבות משפחתיות ולכן הוא מתאמן בשלב זה עם מכבי חיפה. למרות זאת, בנבחרת מחכים לתשובה סופית ממנו האם יצטרף בשלב מאוחר יותר לטורניר. בהיעדרו ישמש שוער נבחרת הנוער עד גיל 20 תומר צרפתי כשוער המשנה של דניאל פרץ. "שריף הבהיר לנו את הסיבות ומבחינתנו זה בהחלט מקובל", אמר גורם בנבחרת.

שחקן נבחרת ישראל רוי רביבו. ברני ארדוב
נמצא בעומס גדול. רוי רביבו/ברני ארדוב

לצד כל החיסורים והבעיות, אוסקר גלוך ורוי רביבו יערכו היום אימון ראשון עם הנבחרת והם בתמונה להרכב במשחק בחמישי. רביבו נמצא תחת עומס אדיר לאחר ששיחק במרבית משחקי המונדיאליטו ואף השלים 90 דקות במדי הנבחרת הבוגרת נגד אנדורה. המגן ישוחח עם אנשי הצוות המקצועי והפיזיולוגי והחלטה האם יוכל לפתוח בהרכב מבלי לסכנו, תתקבל במשותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully