וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "יודעים שצריך לשפר, מאמינים שבסוף נגשים את המטרות"

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל סיכם חלון: "לא הכל הולך חלק. אנו ראויים למקום בטורניר גדול ומאמינים שזה ברגליים שלנו"

"מחוץ לקווים": 20.6/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ישראל אמנם השיגה את מטרתה וצברה שש נקודות מהמשחקים מול בלארוס ואנדורה בחלון הנבחרות הנוכחי, אך הדרך הייתה מאכזבת וקשה מהצפוי. מהפך על בלארוס בדקות האחרונות בדרך ל-1:2, וניצחון בתוצאה זהה אמש (שני) על אנדורה בטדי, העלתה סימני שאלה רבים בנוגע ליכולת של הנבחרת להעפיל ליורו בפעם הראשונה בתולדותיה.

למרות היכולת הפושרת בצמד המשחקים, ישראל ניצבת אחרי ארבעה מחזורים במקום השלישי, נקודה מתחת לרומניה השנייה שיחד עם שוויץ מאיישת את המקומות המובילים להעפלה. במחזור הבא תתארח ישראל אצל רומניה לקרב שעשוי להתברר כגורלי.

יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. שלומי גבאי
הדרך לא חלקה, אבל הוא מאמין בה. בניון/שלומי גבאי

עוד בנבחרת ישראל

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המנהל המקצועי של הנבחרת, יוסי בניון, התייחס הערב בפוסט באינסטגרם לחלון הנבחרות שתם: "הדרך למטרה של כולנו עוד ארוכה, בדרך הזו יש הרבה תחנות. לא תמיד הכל הולך חלק ולפי התוכנית, אבל אנחנו מתקדמים וצועדים ביחד. יודעים שצריך לשפר ורוצים להוביל את המדינה שלנו בפעם הראשונה מאז 1970 למקום שבו אנחנו ראויים להיות, וזה לקחת חלק בטורניר גמר גדול".

"לצד השחקנים יש בכל רגע את אנשי המקצוע הטובים בתחומם - צוות רפואי, לוגיסטי, תקשורתי, מנטאלי ומקצועי - שעושים הכל לטובת ההצלחה ובחברות ואהבה שמחייבות הוקרת תודה. הנבחרת הזו מאמינה שהדברים ברגליים שלנו ובסף נגשים את המטרות. השילוב בין צוות מסור, שחקנים מחויבים וקהל תומך יביא אותנו להגשים את החלום המשותף. אל אל ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully