וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "היכולת? איזו נבחרת מהבית שלנו ראויה להיות ביורו?"

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 6:25

מאמן הנבחרת התייחס ליכולת הפושרת מול אנדורה ובלארוס: "שחקנים ייראו הרבה יותר טוב בספטמבר". על ספסול גלוך: "שלא ירגיש שהכול על הכתפיים שלו". סולומון ורביבו זכו למחמאות

תקציר: צרפת - יוון 0:1/ספורט1

חרף ההסכמה כי הנבחרת לא היתה בשיאה בניצחונות על אנדורה ובלארוס, לא מוכנים קברניטיה להפוך אותה עכשיו לשק חבטות. "איזו נבחרת ראויה כעת מהבית שלנו להיות ביורו?", שאל אמש אלון חזן במסיבת העיתונאים לסיכום המשחק. "כולם חושבים שזה בית קליל. רק לשים נעלי ספורט ולרוץ אבל זה בית טריקי ולא קל. זה בית בו רומניה מוציאה תיקו בשוייץ ואנדורה מקשה על שוויץ ועלינו. בית שבו בלארוס שרק לפני כמה ימים ניצחנו בחוץ וספגנו ביקורת על הניצחון, מנצחת את קוסובו שעשתה מולנו תיקו".

שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון עם המאמן אלון חזן. ברני ארדוב
היכולת לא מרשימה, אבל העיקר הנקודות. חזן וסולומון/ברני ארדוב

חזן משוכנע שהנבחרת תיראה יותר טוב בהתכנסות הבאה בחודש ספטמבר, אז היא גם תפגוש את רומניה בחוץ למשחק שעשוי לקבוע את זהות העולה השנייה לצד שוויץ. "יחזרו פצועים שלא היו איתנו כמו מיגל ויטור ועדן קארצב ואנחנו גם נרים את הרמה שלנו ברגע שנפגוש יריבה כמו רומניה". חזן הוסיף להסביר: "אנחנו אחרי עונה ארוכה ומתישה וכולם כבר צריכים מנוחה. שחקנים ייראו הרבה יותר טוב בספטמבר עם הכנה לעונה הבאה ואחרי פגרה".

עוד בוואלה!

"אסור שמקרה דאבור יחזור. אסור שערבי לא ירצה להיות בנבחרת"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל רוי רביבו. ברני ארדוב
אבא חיים יכול להיות גאה. רוי רביבו/ברני ארדוב

בשורה התחתונה הנבחרת השיגה 6 מ-6 בצמד המשחקים שעברה וגם אם לא הציגה יכולת גבוהה יש לה ממה להתעודד. מי שזכה למירב המחמאות היה מנור סולומון שכבש שער מרהיב שהביא 3 נקודות. גם רוי רביבו בהופעת בכורה מכובדת מאוד, זכה למילים מאוד מפרגנות. חזן שוב לא פתח עם אוסקר גלוך והסביר בסיום: "אוסקר מהכשרונות הכי גדולים שצמחו בכדורגל הישראלי ואני לא רוצה שכבר עכשיו הוא ירגיש שהכל יושב על הכתפיים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully