וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו ספר סופג ביקורת: "הוא פוחד ממגע, אין לו רגל ימין"

סוכנו לשעבר של הרכש החדש של הפועל באר שבע: "אפילו אדריאן מוטו אמר לי ש'הוא איבד את זה', אבל יש לו פוטנציאל מצוין"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

אנטוניו ספר חתם לפני כמה ימים בהפועל באר שבע, ובמקביל הוא ממשיך לייצר כותרות ברומניה. אחרי ששלשום הוא התלונן על כך שלא זומן לנבחרת הצעירה ליורו 2024, אמש הוא ניצב תחת מתקפה של סוכנו לשעבר, פלורין מנאה.

דרכם של מנאה וספר נפרדו לפני יותר משנה והסוכן ביקר אותו לאחר מכן. בפברואר האחרון, ספר השיב מלחמה כשאמר על מנאה: "לא הארכתי את החוזה איתו, אז כנראה שבגלל זה הוא מתוסכל ומבקר אותי. אני מקווה שהוא לוקח תרופות, כי המוח שלו לא ממש עובד".

אתמול מנאה התראיין ואמר: "מה קרה לספר? הוא השתנה. הוא הפסיק לסמוך עליי. אכפת לי ממנו, ליוויתי אותו מאז שהוא היה בן 15. הוא שכח שדאגתי לו ולקחתי אותו לראפיד בוקרשט. הכסף שהוא הרוויח - זה בזכותי. אני מצדי, מעולם לא ביקשתי ממנו אפילו יורו אחד".

אנטוניו ספר במדי ראפיד בוקרשט. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
ממשיך לייצר כותרות ברומניה. ספר/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

הסוכן המשיך: "הדברים שהוא אמר עליי בפברואר? תראו כמה אני 'מתוסכל' - איבדתי את ספר, אבל החתמתי את ראדו דרגושין (בלם נבחרת רומניה וגנואה האיטלקית). אפילו אדריאן מוטו, המאמן שלו בראפיד, כתב לי הודעה בזמנו: 'אל תענה לו. הוא טועה, הוא איבד את זה'. מתוך כבוד למוטו לא עניתי אז".

מנאה סיכם: "הפוטנציאל של ספר גדול מאוד. הוא שחקן שמתאמן טוב, אבל הוא פוחד ממגע. הוא לא משחק חזק, הוא לא 'נכנס', הוא לא שיפר בכלל את רגל ימין שלו ועושה הכול עם רגל שמאל. ראדו דרגושין עובד בכל יום שעה שלמה על הרגל החלשה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully