וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר הפועל באר שבע החדש "במתקפה חסרת תקדים": "זה דגל אדום"

אנטוניו ספר נותר מחוץ לסגל נבחרת רומניה הצעירה לאליפות אירופה עד גיל 21 ובריאיון וביקר את ההחלטה: "כנראה שיש שיקולים אחרים"

טיבו קורטואה ציין את הופעתו ה-100 במדי נבחרת בלגיה, בת זוגו מישל גרציג עלתה על הדשא והעניקה לו שי/ספורט1

אנטוניו ספר נחשב לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הרומני ובשבוע שעבר הוא עשה צעד משמעותי בקריירה שלו בניסיון להתקדם, כאשר חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע. עם זאת, הוא נותר מחוץ לסגל לאליפות אירופה עד גיל 21 שנפתחת השבוע - כמו רארש איליה שנותר מחוץ לסגל הרומני אחרי חצי שנה שבה מיעט לשחק במכבי תל אביב.

אלא שבניגוד לאיליה, ספר בחר לצאת "למתקפה היסטורית וחסרת תקדים" נגד מאמן הנבחרת הצעירה של רומניה, כפי שהגדירו זאת בתקשורת המקומית. ספר, ובעיקר אמו ג'אנינה, כבר "הדהימו" בעבר את כלי התקשורת, אבל לא ציפו שהוא יבקר בחריפות את מאמן הנבחרת.

שחקן ראפיד בוקרשט, אנטוניו ספר. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
"דגל אדום". ספר/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

"המעבר להפועל באר שבע זה צעד קדימה עבורי", אמר ספר תחילה ואז נשאל על כך שנותר מחוץ לסגל ליורו, "אני לא רוצה להתעמת עם אף אחד ואני גם לא שחקן שאוהב להיכנס לעימותים, אבל זה דגל אדום ואני לא השחקן היחיד שאומר את זה. כנראה שיש להם שיקולים אחרים.

"אני מכבד את דעת המאמן, לא שוחחתי איתו ואני סומך על השחקנים שזומנו שהם הטובים ביותר למשימה, אבל זה כואב לי ופוגע בי כי הייתי שחקן נבחרת מגיל מאוד צעיר ושיחקתי בבוגרת, אפילו באולימפיאדה, אבל אני צריך להתאים את עצמי ולהתרגל למצב", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully