וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבטקוביץ' חתם בראפיד וינה ונפרד מאשדוד: "הפכתם למשפחה שלי בישראל"

16.6.2023 / 14:27

הבלם עבר לאוסטריה אחרי שלוש שנים בארץ: "המועדון מתאים לי באופן מושלם". בעיר הנמל הודו: "היה שם תמיד למען הקבוצה"

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון, 15.6/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי כשלוש שנים מוצלחות, ננאד צבטקוביץ' נפרד מהכדורגל הישראלי. מ.ס. אשדוד חתמה לפני מספר שבועות על מכירת הבלם לראפיד וינה כפי שפורסם כאן, והיום (שישי) הכריזה הקבוצה מבירת אוסטריה באופן רשמי על צירופו של הבלם הסרבי. צבטקוביץ' בן ה-27 חתם לשלוש עונות בווינה, ואשדוד תקבל תמורתו קרוב למיליון יורו כולל בונוסים שונים.

"תודה רבה לכל מי שלקח חלק במסע שלי כאן באשדוד", אמר צבטקוביץ', "תודה לאוהדים, להנהלה, לצוות, ולחברים שלי לחדר הלבשה. הפכתם למשפחה שלי כאן בישראל בשלוש השנים האחרונות. הרגשתי שזה הזמן שלי להתקדם לאירופה, אבל אתם תישארו בלב שלי לעד".

על החתימה באוסטריה אמר: "הערכים של ראפיד מתאימים לאישיות ולסגנון המשחק שלי באופן מושלם", אמר צבטקוביץ' בעת שהוצג, "אני מצפה ללבוש את החולצה הירוקה - לבנה בשלוש השנים הבאות ולשחק בפני האוהדים הנפלאים של ראפיד".

ננאד צבטקוביץ' חותם בראפיד וינה עם סוכניו אדם קידן וגלעד קצב. ראפיד וינה, אתר רשמי
צבטקוביץ' לצד סוכניו אדם קידן וגלעד קצב/אתר רשמי, ראפיד וינה

מישראל לאוסטריה. צבטקוביץ' בווינה

מ.ס. אשדוד הודתה לבלם: "אנו נפרדים מאחד הבלמים הגדולים והאהובים שהיו אצלנו במועדון. צבטקוביץ' היה שם תמיד למען הקבוצה, היה שם תמיד כדי לשים את הרגל, את הראש או כל אזור אחר בגוף למען הניצחון, למען המועדון".

אחרי שאלי לוי החליף את רן בן שמעון על הקווים בעיר הנמל, באשדוד כבר הספיקו למצוא מחליף גם לצבטקוביץ' בדמותו של הבלם קלארק רוברטסון - הסקוטי הראשון שמגיע לליגת העל. אתמול הכריזו באשדוד על צירופו של אריאל הרוש, שישמש כשוער הקבוצה לאחר העזיבה של יואב ג'רפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully