וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תשלם מיליון שקל למ.ס. אשדוד על עוז בילו

1.6.2023 / 16:55

אחרי ששיחק אצלם כמושאל חצי עונה, היהלומים יממשו את אופציית הרכישה וישאירו אצלם את הקשר. אשדוד תהנה מ-25% ממכירה עתידית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

במ.ס. אשדוד מבינים שכרטיסו של עוז בילו עומד להירכש על ידי מכבי נתניה. בהסכם ההשאלה בין שני המועדונים מאמצע העונה, שילמה מכבי נתניה 150 אלף שקל דמי השאלה עבור הקשר עד תום העונה וסוכם כי תהיה לה האופציה לרכוש מאשדוד את בילו תמורת מיליון שקל בסיומה. האופציה היא עד ה-15 ביוני, שבועיים מהיום, כך שיש למכבי נתניה עוד זמן להחליט, אבל על פי מה שידוע לאשדוד כבר התקבלה החלטה במכבי נתניה והיא תרכוש את הכרטיס כאשר לאשדוד יישארו אחוזים בו.

בהסכם מאמצע העונה נכתב כי במידה שמכבי נתניה תרכוש את הכרטיס, יישארו לאשדוד 25 אחוז ממכירה עתידית, כאשר החשבון יהיה מהשקל הראשון שמעל 1.15 מיליון שקל. זאת אומרת שבקיזוז דמי ההשאלה בסך 150 אלף שקל ואותם מיליון שקל שתשלם מכבי נתניה עבור הכרטיס, יחושב הסכום שאשדוד תקבל אם הקשר יימכר בעתיד.

עוז בילו שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ימשיך בנתניה. בילו/ברני ארדוב

עוז בילו נחשב לאחד משחקני העתיד של מ.ס. אשדוד. הוא הוביל ביחד עם שלו הרוש את קבוצת הנוער לאליפות תחת אלי לוי שמונה לאחרונה למאמן הקבוצה הבוגרת במקום רן בן שמעון. בילו והרוש עלו לבוגרים יחד, אבל בילו ורן בן שמעון לא שידרו על אותו גל והקשר עזב באמצע למכבי נתניה, שם מצא לעצמו דרך חדשה והפך לשחקן הרכב אצל רן קוז'וך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully