וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מגבים את לורנזו בראון: "ראו את העייפות עליו"

אחרי הרמיזה של הכוכב האמריקאי לפיה לא יגיע לנבחרת ספרד הקיץ והביקורת שהושמעו, גורמים באלופה מספרים: "עדיף לנו שיחזור טרי". התלבטות לגבי המשך דרכו של מרטין: "הוא מתאים, אבל אולי אפשר להביא שחקן טוב יותר"

החגיגות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה/צילום ועריכת וידאו: דני מרון

יומיים אחרי הזכייה באליפות ה-56 שלה, שחקניה הזרים של מכבי תל אביב יחלו היום (חמישי) לעזוב את ישראל בדרכם חזרה לארצות הברית אחרי עונה ארוכה בת עשרה חודשים מרגע פתיחת האימונים.

מי שתופס את הכותרות אחרי הזכייה באליפות הוא הכוכב לורנזו בראון, שהצהיר כי האו לא בטוח שיחבור לנבחרת ספרד אחרי הקיץ הקודם בה היה משמעותי מאוד בזכייה של הספרדים ביורובאסקט. בתקשורת הספרדית ביקרו את ההחלטה של הרכז, שקיבל אזרחות רק בשנה שעברה במהלך שעורר לא מעט תרעומת בתחילה, וטענו כי זה השאיר אותם ללא זמן ראוי למצוא מחליף בעמדה כל כך חשובה.

במכבי תל אביב מספרים כבר כמה שבועות כי יציאה של בראון עם הנבחרת הספרדית בקיץ הזה עשויה ליצור מצב בו ישחק במשך שנתיים כמעט רצופות, במיוחד אם הספרדים יעפילו בשנה הבאה למשחקים האולימפיים בפריז. "בסופו של יום זו החלטה של לורנזו, אבל ברור שעדיף לנו לקבל שחקן טרי", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב אמש, "ראו את העייפות עליו מהיורובאסקט ככל שהעונה הלכה והתקדמה".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
בראון/דני מרון

עוד על אירועי סדרת הגמר

עוד בוואלה! ספורט

ניקולה וויצ'יץ': "תמיד האשימו אותי בכל החרא. תהיו יותר עדינים עם אבי"

לכתבה המלאה

שלושה שחקנים זרים עוזבים את מכבי תל אביב בחזרה לארצות הברית ללא תשובה רשמית לגבי עתידם, כשלקבוצה אופציה להאריך את חוזיהם - דארן היליארד ואלכס פוית'רס שלא ימשיכו, וג'רל מרטין, לגביו מתלבטים מאוד בשורות האלופה.

הצהובים סיפרו בימים האחרונים כי עד לחודש שעבר היה נחשב מרטין לשחקן שנמצא בתוכניות לעונה הבאה, אלא שסיום עונה לא טוב שלו, גם בגזרת הפלייאוף ביורוליג וגם בישראל, עם פציעה קלה בכף הרגל וסדרה מאכזבת מול הפועל תל אביב, גורמים להם לחשוב מחדש.

ג'רל מרטין מכבי תל אביב. לירון מולדובן
החלטה טרם התקבלה. מרטין/לירון מולדובן

"אנחנו יודעים שג'רל שחקן שמתאים טוב לשיטה שלנו כאן", סיפר אחד מאנשי מכבי תל אביב. "השאלה היא האם במסגרת החיזוק שאנחנו רוצים אי אפשר למצוא שחקן יותר טוב. ההחלטה תתקבל בקרוב בכל מקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully