וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הגישה תלונה נגד מכבי ת"א: "מאמינים שזה תוכנן מלמעלה"

14.6.2023 / 19:23

האדומים הגישו תלונה לאיגוד הכדורסל בעקבות תקיפת רמי כהן ואונואקו במשחק 3: "האירועים הכי חמורים בסדרה בפרט והעונה בכלל"

הפועל תל אביב מגיעה ליד אליהו/אור שקדי

יממה חלפה מאז הסתיימה סדרת גמר הפלייאוף הטעונה בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, אך הרוחות עדיין לוהטות. האדומים, שפספסו בשניות האחרונות הזדמנות יקרה לזכות באליפות ראשונה מאז 1969, הגישו הערב (רביעי) תלונה לאיגוד הכדורסל כנגד מכבי תל אביב בגין תקיפה פיזית של אנשיה במהלך המשחק השלישי.

התלונה מתייחסת למספר אירועים בהם הותקפו שחקן הקבוצה, צ'ינאנו אונואקו, יושב ראש המועדון רמי כהן כמו גם אנשי צוות שונים והיושבים על ספסל הקבוצה. לתלונה צירפו האדומים תיעוד מצולם הכולל יריקות, השלכת חפצים, שליחת ידיים ואף תקיפה פיזית.

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן עם אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
האדומים הגישו תלונה. רמי כהן/דני מרון

"נדגיש כי לאורך כל האירוע שנמשך שעות לא הגיעו למקום מנהל האירוע או מנהל חברת האבטחה, מה שגורם לנו להאמין שהאירוע כולו היה מתוכנן מלמעלה", טענו בהפועל תל אביב, "כמו כן, יש לנו יסוד סביר להניח שעשרות האוהדים אשר היו מעורבים בתקיפות אינם יושבי אולם 9 קבועים ולמעשה נשלחו לשם על ידי אנשי מכבי משל היו שכירי חרב".

"עוד הגשנו תלונה כנגד מנהל מכבי תל אביב אשר ירק על שחקן הקבוצה אקסבייר מנפורד במשחק מספר 2 ועל כרוז מכבי תל אביב אשר צעק בכריזת האולם 'כל הפועל על הזין'. אנו בהפועל מודעים לבעיות אצלנו בבית. ממועדון מכבי תל אביב שמדבר גבוהה גבוהה על אלימות ועל הצורך למונעה, היינו מצפים לספק הגנה לקבוצה האורחת".

"לטעמנו, האירועים במשחק מספר 3 ובמרכזם תקיפה פיזית של שחקן ויושב ראש הינם החמורים ביותר אשר התרחשו בסדרה בפרט ובעונת המשחקים בכלל ואנו מצפים לענישה בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully