וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע האיגוד דורש: שני משחקי רדיוס למכבי תל אביב, הרחקה לאונואקו

14.6.2023 / 12:25

באיגוד דורשים להעניש בחומרה את הצהובים בעקבות אירועי משחק 3. הסנטר מואשם בתקיפת שופט ויספוג קנס והרחקה ממספר משחקים

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

ביום שאחרי סדרת הגמר האמוציונלית והאלימה, שכללה לא מעט אירועים חריגים במעורבות מחנות האוהדים, איגוד הכדורסל מתכונן לענישה חמורה.

היום (רביעי) הוחלט לדחות את הדיון באירועי שלושת משחקי הגמר בשבוע, והוא יתקיים ביום חמישי הבא בשעה 15:30. בדיון ייקבעו העונשים למכבי והפועל תל אביב על התנהגות אוהדיהם בשלושת המשחקים.

בתוך כך פרסם תובע האיגוד איתמר ליפנר, את המלצותיו בעקבות האירועים במשחק 3. התובע דורש להשית עונש רדיוס של שני משחקים על מכבי תל אביב בעקבות המעורבות של אוהדיה בתקרית חריגה ברבע הרביעי, במהלכה הושלתו מצתים מהיציע לעבר ספסל שחקני הפועל תל אביב, מה שגרם להפסקה של כמה דקות במשחק. בנוסף, דורש התובע מבית הדין להורות על סגירת היציע המערבי של הפועל תל אביב לשני משחקים, בשל הדלקת אבוקות.

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון מול שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו. ברני ארדוב
ניסה לתקוף את ספי שמש. אונואקו אתמול/ברני ארדוב

כמו כן, דורש תובע האיגוד להעמיד לדין ולהעניש בחומרה את צ'ינאנו אונואקו בעקבות תקרית חריגה במהלכה תקף את השופט ספי שמש בסיום המשחק. לפי התיאור בדוח השיפט, "אונואקו התפרץ בזעם לכיוון שמש בצעקות, נפנופי ידיים ומבט מאיים, בניסיון להיצמד אליו פיזית. חבריו של הקבוצה עמדו חוצץ בינו ובין השופט וניסו לדחוף אותו לאחור, אך הוא שב וניסה להגיע פיזית לשופט לפחות פעמיים נוספות, תוך שהוא מזיז אותם הצידה, עד שהשופטים הצליחו לפלס דרכם לכיוון הירידה לחדרי ההלבשה.

התובע דורש לגזור על אונואקו קנס כספי וכן הרחקה ממספר משחקים בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully