וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה בבוסטון, אולי אפילו טרייד? בארה"ב מנתחים את עתידו של ים מדר

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 8:44

לפי דיווחים, מספר קבוצות NBA התעניינו ברכז ש"מתאים יותר לבנייה מחדש". איש צוות בליגה ניתח: "הסלטיקס יכולים להיעזר בו מהספסל"

ים מדר מסיים בימים אלה עונת בכורה לא רעה בכלל בפרטיזן בלגרד. תחת ז'ליקו אוברדוביץ' האגדי, נבחר הרכז הישראלי לשחקן הצעיר של העונה ביורוליג, עם ממוצעים של 5.8 נקודות, 1.2 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק ביורוליג, לצד 7 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק בליגה האדריאטית.

מדר נבחר במקום ה-47 של דראפט 2020 על ידי בוסטון, ובארצות הברית תוהים האם הסלטיקס ינצלו את האופציה שלהם כדי להביאו בקיץ הקרוב. באתר Heavy סקרו את הישראלי ואת בחירת הדראפט הנוספת של הסלטיקס, יוהאן בגרין: "יש סיכוי שאחד מהם ילבש מדי בוסטון בעונה הבאה, אולי אפילו שניהם. מדר נחשב לכישרון יותר מלוטש, וחלק מהסקאוטים הרגישו שהוא מוכן ל-NBA עוד בעונה שעברה. הוא השתפר כקלע והשתפר כפליימייקר. ההגנה שלו היא עדיין נקודה חלשה, ובגלל זה קשה לדמיין אותו מקבל הרבה דקות בבוסטון, אפילו אם פייטון פריצ'ארד יועבר בטרייד".

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בדרך לליגה הטובה בעולם? מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"יש קצת נקודות דמיון בין ים ובין פריצ'ארד, אבל מדר קטן יותר, אתלטי יותר וקשוח פחות", טען איש צוות ב-NBA. "זה הדבר הכי גדול שהוא יצטרך להראות ב-NBA, שהוא מסוגל להתמודד מבחינה פיזית. הוא יכול לקלוע, הוא כבר קלעי ברמת NBA והוא פליימייקר די טוב, הוא השתפר בתחום הזה. לא מדהים הגנתית, וזו הסיבה שפריצ'ארד סופסל, אבל כאופציה זולה, כשחקן 11 לספסל? יש אופציות גרועות ממנו".

אותו איש צוות הוסיף וניתח: "זה תפקיד שיכול להתאים לו. הוא צריך להמשיך להתפתח, ואתה לא רוצה שיירקב על הספסל. הוא בן 22, כבר לא פרויקט ארוך-טווח, כך שאם מביאים אותו, צריך לתת לו דקות".

גם אופציה של טרייד, לפי אותה סקירה, נמצאת על הפרק: "הדראפט מתקרב, ומספר קבוצות כבר הביעו עניין לקלוט את מדר בעבר. גרג פופוביץ' נחשב לחבר של אוברדוביץ'". איש ה-NBA שצוטט באופן אנונימי הוסיף: "אין ספק שהמקום שהכי מתאים למדר יהיה קבוצה שנבנית מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully