וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן בלגרד עלתה לגמר האדריאטית, 9 נק' ו-4 אס' למדר

הקבוצה של אוברדוביץ' גברה 71:90 על צדביטה אולימפיה בדרך לסדרה לוהטת על התואר בדרבי מול הכוכב האדום. הגארד הישראלי הוסיף גם 2 ריב'. בדאלונה הפתיעה את ריאל מדריד עם 83:93 בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף בספרד

תקציר: ריאל מדריד - בדאלונה 93:83/ספורט 1

לאחר ההפסד במשחק מספר 2 בסדרת חצי גמר פלייאוף הליגה האדריאטית, פרטיזן בלגרד וים מדר חזרו למשחק שלישי ומכריע, והערב (שלישי) סדרו לעצמם גמר לוהט מול הכוכב האדום בלגרד אחרי ניצחון 71:90 על צדביטה אולימפיה. סדרת הגמר של הטוב מחמישה משחקים תצא לדרך ביום שני הקרוב.

המארחת ברחה בשלב מוקדם בפתיחה אדירה עם 2:16 מהיר כשזאק לידיי תרם במשחק 17 נקודות ו-4 ריבאונדים. האורחת מסלובניה עוד הספיקה להשוות במהלך הרבע השני, אבל פרטיזן ירדה בהפסקה ביתרון דו ספרתי של 30:41. ים מדר תרם 9 נקודות, 2 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-16 וחצי דקות, כשהיתרון של הסרבים המשיך לגדול בחצי השני, ועם יכולת נהדרת של אקס מכבי תל אביב, ג'יימס נאנאלי (12 נק' ו-5 אס'), פרטיזן טיילה בדרך לדרבי לוהט בגמר נגד הכוכב האדום.

שחקני פרטיזן בלגרד ים מדר, אורוש טריפונוביץ'. מתוך האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
דרבי לוהט בגמר. מדר/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד

במסגרת אחרת, חצי גמר הפלייאוף בליגה הספרדית נפתח הערב כשבדאלונה הפתיעה את ריאל מדריד במשחק הראשון בסדרה עם 83:93 בבית של אלופת אירופה ועלתה ליתרון 0:1. האורחת עלתה ליתרון במהלך הרבע השני ולא איבדה אותו גם בחצי שני צמוד עם רבע אחרון נהדר כשקייל גאי (30 נק' ו-5 אס') הבריק בצד של בדאלונה. מנגד, וולטר טבארס (18 נק' ו-14 ריב') היה כהרגלו דומיננטי בצבע, אך זה לא הספיק לבלאנקוס שנקלעו לפיגור מפתיע בפתיחת הסדרה ויחפשו להשוות את במשחק השני שגם ייערך בבירת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully