וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין: "המשחק השני היה קיצוני, לא יודע אם היה דבר כזה"

שחקן מכבי ת"א סיכם עונה ב-103FM, והתייחס לאירועי הסדרה מול הפועל ת"א: "כולם טועים כשיש אלימות, צריך לעצור את זה". על ההתקדמות האישית: "לקטש יש חלק עצום, התחלתי את העונה במקום לא טוב"

החגיגות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה/צילום ועריכת וידאו: דני מרון

רומן סורקין חגג אמש (שלישי) אליפות ראשונה בקריירה אחרי שניצח עם מכבי תל אביב 90:94 את הפועל תל אביב במשחק השלישי בסדרת גמר הפלייאוף, בו קלע 13 נקודות וקטף 9 ריבאונדים. בכך חתם שחקן הפנים הישראלי עונה שבה שדרג את מעמדו ברוטציה של הצהובים בכלל ובהיררכיה של שחקני היורוליג בכלל. הערב הוא סיכם את העונה הזו בריאיון לתכנית הספורט של רדיו 103FM.

"אני שמח מאוד, גם על הפן האישי שלי שהתקדמתי השנה, אבל המטרה בסוף היא לזכות בתארים ואני בעיקר שמח על זה", סיפר סורקין, שהסביר את ההתקדמות הגדולה שלו: "זה שילוב של דברים, לעודד קטש יש חלק עצום בזה. ניסיתי להישאר מפוקס ולקחת כל הזדמנות שאני יכול. התחלתי את העונה אולי לא במקום הכי טוב שאני יכול מבחינת דקות, אבל זה לא משנה, אם תשחק טוב, אני חושב שכל מאמן ירצה שתשחק. ניסיתי להפיק את המיטב מכל דקה שהייתי על המגרש".

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. ברני ארדוב
רומן סורקין חוגג אליפות של מכבי תל אביב/ברני ארדוב

עוד על אירועי סדרת הגמר

עוד בוואלה! ספורט

ניקולה וויצ'יץ': "תמיד האשימו אותי בכל החרא. תהיו יותר עדינים עם אבי"

לכתבה המלאה

סורקין דיבר על הפועל תל אביב וריצת ה-0:17 שלה ברבע האחרון אמש, במהלכה נראה היה שהאדומים בדרך לניצחון: "הפועל קבוצה מסוכנת וטובה מאוד, בשנייה שחקן יכול לקלוע כמה שלשות ולהוציא אותך מאיזון. הם יצאו לריצה, זה מומנטום. גם כשאתה יודע מה ג'ייקובן בראון הולך לעשות, לפעמים קשה לעצור את זה. גם לנו היו כמה ריצות, זה המשחק. בסוף התאפסנו על עצמנו, קלענו את הזריקות שהיינו צריכים, עשינו את העצירות בסוף והראינו אופי. הקבוצה הטובה יותר ניצחה בסוף, אבל צריך לתת להם קרדיט. קל זה לא היה".

בהמשך הוא תמך בשינוי שיטת הסדרות בפלייאוף לטוב מחמישה משחקים במקום שלושה, והתייחס לשערוריות הרבות שליוו את סדרת הגמר: "גם בשביל האוהדים וגם בשביל הספורט, בסוף אני חושב שכולם נהנו לראות את הסדרה הזאת. היו פה המון אמוציות וכדורסל מדהים והכל, זה יכול היה ללכת יותר טוב, אבל מה אנחנו יכולים לעשות? אלה אנשים מעלינו שצריכים להחליט את זה".

האזינו לריאיון עם רומן סורקין

לבסוף הרחיב סורקין לגבי האלימות ביציעים והאבוקות שהובילו לעיכוב המשחק השני בגמר: "אני לא מאשים אנחנו או הם. במשחק השני אני לא יודע אם היה דבר כזה בכדורסל, אבל כשהמשחק נעצר, יורדים לחדר הלבשה, יש עשן בכל האולם ושחקנים מקיאים מאבוקות, אני חושב שזה היה קיצוני בכדורסל הישראלי, ואני לא מאשים אף אחד. אני חושב שאף אחד לא צודק, כולם טועים כשיש אלימות, ואי אפשר לבוא ולהגיד שמישהו יותר או פחות. אבל כן, זה היה משהו שונה, בטח בשביל הישראלים ובטח בשביל הזרים. היה קשה לשחק בדרייב אין השנה, לקבוצות אירופיות ולישראליות. הייתי שמח שלא תהיה אלימות. כן צריך שיהיה קהל, פשוט צריך לשים סטופ לאלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully