וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניו אורלינס רוצה את סקוט הנדרסון. זאיון יישלח בטרייד?

לפי שאמס צ'ראניה, הפליקנס שוקלים לוותר על כוכבם כדי להשיג את בחירה 3 בדראפט. יוסטון לא רוצה להעניק להארדן חוזה מקסימום

תקציר המשחק בין ויקטור וומבניאמה וסקוט הנדרסון/מתוך יוטיוב

ויקטור וומבניאמה ייבחר ראשון בדראפט ה-NBA על ידי סן אנטוניו - זה ברור לכולם. על אף התחזיות מלפני מספר חודשים, כעת עושה רושם ששארלוט השנייה תלך דווקא על ברנדון מילר ולא על סקוט הנדרסון, מי שנחשב לאורך רוב השנה לכישרון השני בגודלו במחזור של 2023.

פורטלנד היא זו שתבחר שלישית, אך הבלייזרס משופעים בגארדים - בראשם כמובן דמיאן לילארד, ואיתו אנפרני סיימונס ושיידון שארפ הצעירים. על כן, גם אפשרות של טרייד על הפרק. לפי שאמס צ'ראניה, ניו אורלינס, לה הבחירה ה-14, חושקת בהנדרסון ומנסה לטפס במעלה הדראפט. העיתונאי הפופולרי מ"האתלטיק" הגדיל וטען כי הפליקנס שוקלים לכלול את זאיון וויליאמסון, כוכבם המרבה להיפצע, בעסקה פוטנציאלית.

הנדרסון (19, 1.88 מ') ויתר על קריירת מכללות וקפץ מיד לליגת הפיתוח של ה-NBA. העונה העמיד ממוצעים של 16.5 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-6.8 אסיסטים למשחק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו בביצועיו של הנדרסון העונה

* בנושא אחר - צ'ראניה טען כי מיאמי צפויה לנסות ולהתחזק בקיץ הקרוב, אחרי ההפסד בגמר ה-NBA. מתברר כי ההיט כבר ניסו לצרף במהלך העונה את קיירי אירווינג, ולא מן הנמנע שינסו שוב. רכז דאלאס צריך לבחור האם להישאר במאבריקס או להפוך שחקן חופשי.

* יוסטון מחזרת אחר ברוק לופז, קלינט קאפלה, מיילס טרנר וקריסטאס פורזינגיס. גם אוסטין ריבס על הכוונת של הרוקטס בקיץ הקרוב, ולפי "הופסהייפס", ג'יימס הארדן ממשיך להיות השם הגדול - אך יוסטון מעדיפה שלא להציע לו חוזה מקסימום. "במועדון די אופטימיים בנוגע לחזרתו", נטען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully