וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו מאוכזב: "זה משחק שעושה לא טוב בבטן, קרה משהו לא טוב"

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 0:00

מאמן הפועל ת"א סיכם את ההפסד בפתיחת סדרת הגמר: "נבדוק את עצמנו טוב טוב. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, אבל גם אנחנו טובים מאוד"

ההכנה של הפועל תל אביב לפתיחת סדרת הגמר בהחלט לא היתה אידיאלית, עם סאגת הכרטיסים הבלתי נגמרת, אך גם זה לא יכול להוות תירוץ להפסד הערב (חמישי) - 90:79 במשחק הראשון. האדומים סבלו מאחוזי קליעה אומללים מחוץ לקשת (4 מ-20), וינסו לכפות משחק שלישי ומכריע, כשיארחו את עודד קטש ושחקניו ביום ראשון הבא.

דני פרנקו לא הסתיר את האכזבה שלו בסיום: "אין ספק שלא הופענו כמו שרצינו להופיע. הדבר שהכי מאכזב זה שאנחנו יודעים שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מאיך ששיחקנו - במשחק במבוא לתואר. מהשנייה הראשונה היינו ליד בכל מהלך, היה חסר לנו משהו. אפשר להפסיד, אבל מאכזב שהיום לא היינו פה, בטח לא ברמה שאנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו".

המאמן הוסיף: "זה משחק שעושה לא טוב בבטן. ציפינו מעצמנו להרבה יותר מזה, קרה משהו לא טוב באיך שבאנו לפה. אנחנו צריכים להביא פתרונות למשחק הבא. לא יהיה עוד משחק פה (יד אליהו), אם לא נביא את עצמנו למשחק הבא".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
אכזבה. פרנקו/לירון מולדובן

עוד בנושא

במסיבת העיתונאים אמר המאמן האדום: "כולנו, מאמנים ושחקנים, מאוכזבים מהמשחק הזה. לא שיחקנו פה היום כמו שציפינו מעצמנו, מתחילת המשחק, הרבה דברים ששמנו עליהם המון דגש וסבלנו מהם בעבר הכאיבו לנו היום מפתיחת המשחק. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, אבל גם אנחנו קבוצה טובה מאוד. היום זה לא היה נראה על המגרש. כולנו נבדוק את עצמנו טוב טוב. כולנו צריכים ללכת הביתה, לשטוף את הפנים, נגיע מחר וננסה להתאושש כדי להגיע למשחק ביום ראשון ולהיראות כמו שאנחנו יודעים, כמו שהראינו שאנחנו יכולים להיראות, ולשים את המשחק הזה מאחורינו.

"כל מה שהיה היום לא רלוונטי, לפני שבועיים וחצי אמרו שיש לנו בעיה מבנית נגד הפועל ירושלים והיא נעלמה תוך ארבעה ימים. בשביל לנצח קבוצה כמו מכבי תל אביב צריכים להיות במיטבנו ונעשה מה שאנחנו יכולים כדי לנצל את מעט הזמן שיש לנו עד יום ראשון בשביל להראות מה אנחנו שווים, כי אנחנו שווים הרבה יותר מהקבוצה שהייתה היום על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully