וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס בכיוון אחד: מכבי תל אביב ניצחה 79:90 את הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 23:32

סדרת גמר הפלייאוף נפתחה באופן חד צדדי כשהאדומים החזיקו מעמד חצי אחד בלבד עד בריחה צהובה שהגדילה את היתרון עד הסיום. חמישה שחקנים שונים עם דו ספרתי אצל קטש, מקריי (18 נק') ניסה לסייע בצד של האורחת

סדרת גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב לוותה לפני המשחק הראשון בהכל מלבד כדורסל, אך הערב (חמישי) הסדרה סוף סוף נפתחה עם משחק נהדר וניצחון 79:90 לצהובים שעלו ליתרון 0:1.

שתי הקבוצות פתחו בקצב גבוה כשג'ורדן מקריי (18 נק') העניק יתרון ראשון לאדומים, אבל ריצת 5:13 בהנהגת ג'ייק כהן (13 נק', 5 אס' ו-5 ריב') הגדילה את ההפרש ל-9 לזכות מכבי. עידן זלמנסון (9 נק') חסר טוב מפסק הזמן של דני פרנקו, אבל הצהובים הובילו בסיום הרבע הראשון עם 22:25. שחקניו של עודד קטש המשיכו לדהור ברבע השני עם ריצת 0:11 שהעלתה את הצד הצהוב ליתרון דו ספרתי שהגיע בשיאו ל-12. תומר גינת (10 נק') סייע להפועל לשוב לעניינים ב-38:43 למכבי בהפסקה.

לורנזו בראון (13 נק' ו-7 אס') הגיע חד לחצי השני עם תצוגה מחוץ לקשת והיתרון גדל בשיא ל-14 בריצת 4:13. ווייד בולדווין (14 נק' ו-9 אס') סייע לחברו לקו האחורי והצהובים סיימו את הרבע השלישי ביתרון 56:67. החגיגה בצהוב מחוץ לקשת המשיכה גם ברבע האחרון ומכבי תל אביב חתמה עם 79:90 ו-0:1 בסדרת הטוב מ-3 כשהמשחק הבא ייערך בראשון (21:15).


קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין (9 אס') 14, לורנזו בראון (7 אס'), ג'ייק כהן (5 אס' ו-5 ריב') ובונזי קולסון (6 ריב') 13 כ"א, אלכס פויתרס 10, ג'רל מרטין 8, רומן סורקין (7 ריב') 6, ג'ון דיברתולומאו ורפי מנקו 5 כ"א, יפתח זיו 3. גיא פניני ותומר אגמון שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ורדן מקריי 18, תומר גינת וג'יילן הורד (5 ריב') 10, קסבייר מנפורד ועידן זלמנסון 9 כ"א, צ'ינאנו אונואקו (6 ריב') וג'ייקובן בראון (8 אס') 8 כ"א, גיל בני 5, בר טימור 2. אייל הראל ואדם אריאל שותפו ולא קלעו.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בקלות. קולסון/לירון מולדובן
שחקני מכבי תל אביב צופים במופע האבוקות של אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הדרבי חזר וכך גם האבוקות. אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

עוד כדורסל

עוד בוואלה! ספורט

סמל בעולם נטול סמלים: תומר גינת רוצה להפוך למיתולוגיה

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

רבע 1:

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ייק כהן, בונזי קולסון ואלכס פויתרס. דני פרנקו בחר לעלות עם בר טימור, ג'ייקובן בראון, ג'ורדן מקריי, תומר גינת וצ'ינאנו אונואקו. המשחק נעצר אחרי 13 שניות עם עשרות אבוקות ביציע של אוהדי הפועל. ההתמודדות חזרה מהר עם הטבעה של פויתרס, בראון קלע מהצבע ומקריי הגיב עם שלשה מהצד השני. גינת ומקריי העלו את האדומים ליתרון ראשון, ג'ייק כהן ענה עם שלשה ומקריי הפך בחזרה עם צליפה מחוץ לקשת. שלשה של קולסון ויכולת טובה של בראון ובולדווין יצרו בריחה צהובה יתרון 14:23 עם ריצת 5:13. עידן זלמנסון שב טוב מפסק הזמן וצמצם ל-3 בלבד כשמכבי ירדה בסוף הרבע ביתרון 22:25.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב שומר על ג'ורדן מקריי שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
השאיר את הפועל בתמונה. מקריי מול כהן/לירון מולדובן

רבע 2:

ג'יילן הורד עם נקודות ראשונות מהקו צמצם, כהן המשיך לבלוט בצהוב וסורקין הגדיל את היתרון של המארחת. שלשה של כהן עם ריצת 0:11 של הצהובים קראה לפסק זמן של פרנקו. גינת עצר את הריצה של מכבי עם נקודות מהצבע ומהקו לפני שפויתרס החזיר את היתרון הדו ספרתי של המארחת. ג'ייקובן צימק עם נקודות מהעונשין, גיל בני דייק מחוץ לקשת וההפרש נחתך ל-5 בלבד. רפי מנקו עם שלשה ראשונה שלו החזיר את הצבע לפנים במכבי, קסבייר מנפורד השיג נקודות ראשונות במשחק מהקו וג'ייקובן חתם את החצי הראשון עם 38:43.

ג'ייק כהן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
השחקן של הצהובים בחצי הראשון. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

רבע 3:

אונואקו פתח את החצי השני עם נקודות בצבע, קולסון ענה עם שלשה ובראון הוסיף אחת משלו בדרך ליתרון 40:49. עוד סל מחוץ לקשת של בראון הגדיל את הריצה הצהובה ל-2:9 וקרא לפסק זמן של פרנקו. בר טימור עם נקודות ראשונות צמצם מעט, אבל הפער הדו ספרתי של מכבי נותר אחרי 2 וחצי דקות לתוך הרבע השלישי. בולדווין ומנקו הגדילו את ההפרש הצהוב, אונואקו ספג עבירה רביעית וסיבך את מצבת הקו הקדמי של הפועל. ג'ון דיברתולומאו השיג נקודות ראשונות הערב, מקריי צמצם מהקו והקבוצות ירדו ביתרון 56:67 צהוב.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הפער הדו ספרתי נשמר. בראון/לירון מולדובן

רבע 4:

בולדווין פתח את הרבע האחרון עם נקודות קלות, פויתרס הגדיל ליתרון שיא בצהוב וקולסון צלף מחוץ לקשת בדרך ל-58:74. קולסון המשיך לדרוס עם רף ה-20 נקודות הפרש שנחצה, כשהאדומים עם 2 נקודות בלבד בחמש הדקות הראשונות. בולדווין דייק מהקו, אונואקו הגיב מהצד השני, אבל ההפרש נשמר גבוה עבור מכבי. יפתח זיו הצטרף לחגיגה עם צליפה מהשלוש, ג'רל מרטין הוסיף נקודות בצבע וגיא פניני עלה מהספסל לתרום. הורד קלע מחוץ לקשת את השלשה הרביעית בלבד של הפועל ומרטין הרים את הקהל הביתי עם הטבעה גדולה בניצחון 79:90 של מכבי תל אביב ויתרון 0:1 בסדרת הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully