וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "כדי להפוך את העונה מטובה למצוינת, צריך לסיים עם תואר"

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 0:10

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי ה-0:1 בסדרת הגמר: "ג'ייק כהן אדיר בשבילנו". בולדווין: "שחקנים זינקו על הפרקט, ככה זוכים באליפות"

אחרי סערה גדולה בימים שקדמו לפתיחת הסדרה, בלגן גדול בכניסות ואבוקות שהודלקו ביציעים, עלתה הערב (חמישי) מכבי תל אביב ליתרון 0:1 בגמר הפלייאוף, לאחר שניצחה את הפועל תל אביב 79:90 ביד אליהו. לורנזו בראון, ג'ייק כהן, בונזי קולסון ו-ווייד בולדווין בלטו אצל הצהובים, שיוכלו לסגור עניין ביום ראשון בערב, אז יתארחו בדרייב אין למשחק מספר 2.

"יצא לי גם לאמן בהפועל, אני יודע מה המשמעות של אליפות ודרבי מבחינתם", סיכם עודד קטש. "לא רצינו יותר מהם - הם רצו מאוד, מן הסתם שתי הקבוצות מבינות את המשמעות. זה לא העניין. פשוט היינו מרוכזים במטרות שהצבנו לעצמנו, בירידה להגנה, בריבאונד, מנענו מהם את כל הנקודות הקלות וזה מה שניצח עבורנו את המשחק. יש עוד לאן להשתפר. הפועל קבוצה מאוד מוכשרת, אבל היינו שם - קודם כל בהגנה. מן הסתם התכוננו לגארדים האיכותיים שלהם, עשינו עבודה טובה. בסך הכל אני מרוצה. אני מקווה שנזכה באליפות ביום ראשון, אבל זה לא יהיה קל".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "היה משחק טוב שלנו, היינו מאוד מרוכזים, עמדנו בשתי המטרות שלנו - למנוע מהם את משחק הריצה ולשלוט בריבאונד. ג'ייק כהן אדיר בשבילנו, היה משחק יוצא דופן טוב בשבילו משני צידי המשחק. הוא גם גילה אחריות הגנתית, התקפית בדרך שבה הם שמרו אותנו רוב העזרה שהם הביאו על הגארדים הייתה מהגבוהים שלנו וג'ייק ידע להעניש אותנו, הוא היה אדיר. משחק מספר 2 לא יהיה קל, הם קבוצה מוכשרת, ולפעמים במשחק חוץ אנחנו יותר מרוכזים, וזה מה שאנחנו צריכים למשחק השני. מעבר לזה שאנחנו מכבי תל אביב ורוצים את כל התארים, גמר הגביע היה לא פשוט עבורנו ושחקנים מבינים שכדי להפוך את העונה מטובה למצוינת צריך לסיים עם תואר. השחקנים האלה תחרותיים, זה מגיע לנו".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מרוצה. קטש/לירון מולדובן

עוד בנושא

ווייד בולדווין, שהוביל עם 14 נקודות ו-9 אסיסטים, הוסיף: "יש פה יריבה טובה, הפועל קשוחה, כבר הפסדנו משחק צמוד בדרייב אין העונה. שיחקנו עם הרבה אנרגיה, כמו שאנחנו בדרך כלל עושים בבית, שחקנים זינקו על הפרקט, וככה זוכים באליפות. עכשיו צריך עוד ניצחון אחד, ולהביא אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully