וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוחח עם אופיר חיים: "הבאתם כבוד למדינת ישראל"

"אתם משקפים את ישראל הווינרית והמלוכדת", אמר הנשיא הרצוג. כלפון: "הדהמתם את העולם". ברקת: "תודה על מסע קסום, גאים בכם"

אוהדי נבחרת ישראל בחצי גמר המונדיאליטו/שלמה וייס

המסע הקסום של נבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיאליטו נעצר הערב (חמישי), עם הפסד 1:0 לאורוגוואי בחצי הגמר. החבורה המופלאה של אופיר חיים קיוותה לספק עוד הופעה מהסרטים בדרך לגמר ביום ראשון, אך היריבה הכריעה בדקה ה-61. כעת נותרה לישראל עוד משימה אחת, בהופעת הבכורה שלה באליפות העולם עד גיל 20: המשחק על מקומות 3-4, שייערך ביום ראשון ב-20:30 מול המפסידה בחצי הגמר המקביל בין איטליה ודרום קוריאה.

עוד על ההפסד בחצי גמר המונדיאליטו

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם המאמן אופיר חיים ואמר לו: "קודם כל, מברוק ענק. אתם הבאתם כבוד למדינת ישראל. וכל אחד מכם צריך להתברך בזה. ואני רוצה לברך אתכם וגם לחזק אתכם לקראת המשחק הנוסף. שלא תטעו לרגע, עשיתם כאן דבר שפשוט לא נעשה בכדורגל הישראלי. כל הכבוד לכם!".

"דווקא הלילה כולנו בכדורגל הישראלי גאים, באופיר חיים, בצוות ובעיקר בשחקנים", אמר יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון. "עשיתם דרך ארוכה מאז הקיץ הקודם ועד היום. הפתעתם את אירופה, הדהמתם את העולם, ואנחנו בטוחים שתמשיכו את הדרך גם בכדורגל הישראלי בעונת המשחקים הקרובה. בשבילנו אתם אלופי העולם".

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, הוסיף: "חלום הגמר לא הפך למציאות, אבל כולנו מלאי תקווה, גאווה ואופטימיות להמשך. תחילה המאבק על מקומות 3-4 ולאחר מכן עם הנבחרת הצעירה ביורו והבוגרת במוקדמות יורו 2024. חבורת הקסם שלנו, נבחרת הנוער המופלאה, העניקה למדינה שלמה רגעים של אושר עם כדורגל אמיץ, נחוש ומלא השראה. הצוות המקצועי, השחקנים, כל חברי המשלחת מרכיבים יחד נבחרת שכתבה פרק מרשים מאין כמותו בהיסטוריית הכדורגל של מדינת ישראל ואין לי ספק כי לכולם תהיה תרומה משמעותית בכתיבת הפרקים הבאים. אני יודע כי גם במשחק האחרון ביום ראשון יעלו השחקנים כדי לתת את כל מה שיש להם לפני שיעשו את הדרך חזרה לבית חם שמחכה לחבק אותם ולהודות להם".

צפו בתקציר המשחק באדיבות תאגיד השידור "כאן"

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "תודה! ריגשתם מדינה שלמה! שחקני הנבחרת המדהימה שכל כולה ישראל היפה - אתם משקפים את הישראליות הווינרית, המוכשרת, המגוונת והמלוכדת. לימדתם אותנו שיעור בכוח רצון, נחישות, אומץ והכי חשוב - בהגשמת חלומות. הרחבתם לנו את הלב. אנחנו גאים בכם!".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "מגיעה לשחקנים ולמאמן המדהימים שלנו תודה גדולה על ההישג המטורף שלהם. הייתי גאה לעמוד היום ביציע ולמחוא להם כפיים על הדרך המיוחדת שהם עשו עד לחצי הגמר. דור העתיד שלנו מצוין ואני אעשה הכל כדי לוודא שהליגות הישראליות מאפשרות להם לשחק ולפרוח בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully