וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים ודור תורג'מן בכו: "יש מלחמה על מקום 3 בעולם, זה מדהים"

שלמה וייס, שליחנו לארגנטינה

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 0:01

נבחרת ישראל כאובה אחרי ההפסד בחצי הגמר. המאמן: "היתה לי צמרמורת מהאווירה". הכוכב: "מבאס מאוד". מדמון זעם על החילוף וצעק על אופיר חיים: "מה אתה עושה?". בסיום אמר: "אם היה מגרש נורמלי, לא היה קרב. אנחנו ברמה גבוהה מאורוגוואי"

צפו בנבחרת ישראל עד גיל 20 חוזרת למלון אחרי ההפסד בחצי גמר המונדיאליטו/שלמה וייס

המסע הקסום של נבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיאליטו נעצר הערב (חמישי), עם הפסד 1:0 לאורוגוואי בחצי הגמר. החבורה המופלאה של אופיר חיים קיוותה לספק עוד הופעה מהסרטים בדרך לגמר ביום ראשון, אך היריבה היתה עדיפה ובאה על שכרה עם שער של אנדרסון דוארטה בדקה ה-61. כעת נותרה לישראל עוד משימה אחת, בהופעת הבכורה שלה באליפות העולם עד גיל 20: המשחק על מקומות 3-4, שייערך ביום ראשון ב-20:30 מול המפסידה בחצי הגמר המקביל בין איטליה ודרום קוריאה.

בדקה ה-72 הוחלף אילי מדמון ברן בנימין, הגיב בזעם וצעק לעבר אופיר חיים: "מה אתה עושה?" הקפטן ירד בתסכול רב לספסל.

צפו בתקציר המשחק באדיבות תאגיד השידור "כאן"

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חמזה שיבלי, סתיו למקין. Luis ROBAYO / AFP, GettyImages
אכזבה רבה. שיבלי ולמקין/GettyImages, Luis ROBAYO / AFP

אופיר חיים בכה ואמר: "אני מאוכזב מאוד הייתה אווירה מדהימה. האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה... המשטח לא אפשר לנו, היה לנו קשה לפתח את המשחק שלנו... אורוגוואי נבחרת אגרסיבית ואינטנסיבית, אבל אני גאה בצוות ובשחקנים. היינו צריכים לשחק יותר מהר קדימה ולהימנע מהנעת כדור מיותרת".

חיים המשיך: "נתנו את ה-100 אחוז שלנו. אני מאוכזב, אבל מאושר. יש לנו עכשיו מלחמה על המקום השלישי בעולם, זה מדהים. התחושות מדהימות, אני מקווה שהבאנו קצת אושר ושמחה לעם ישראל ולמדינת ישראל. הרגשנו את התמיכה והחום, אמרתי לספסל היום שהייתה לי צמרמורת".

שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 דור תורג'מן עם המאמן אופיר חיים. JUAN MABROMATA / AFP, GettyImages
התרגשו בסיום. חיים ותורג'מן/GettyImages, JUAN MABROMATA / AFP

גם דור תורג'מן בכה: "אנחנו גאים בדרך שעברנו, עשינו טורניר גדול. אנחנו רוצים לקחת את המקום השלישי, גם מקום רביעי זה מדהים. מבאס מאוד, אבל אין מה לעשות".

אוהדי הנבחרת הניפו ביציע שלט עם דמותו של תורג'מן והכיתוב "דייגו ארמנדו", כתזכורת לשער הניצחון שלו מול ברזיל. לאחר המשחק הוענק השלט למשפחתו של החלוץ שנכחה ביציע.

הקפטן אילי מדמון סיכם: "היה קרב ממש לא פשוט, התנאים היו ממש קשים. מבאס, קשה לי למצוא את המילים עכשיו, אבל יהיה בסדר. לא מחפש תירוצים, אבל אם היה פה מגרש נורמלי בכלל לא היה פה קרב. מבחינת כדורגל אנחנו ברמה הרבה יותר גבוהה מהם. כולם נתנו את הנשמה, אנחנו גמורים מעייפות. נתנו הכול ולא הספיק, אבל אני גאה בכל אחד מאיתנו. כל המסע הזה היה מטורף, קיבלנו הודעות מאנשים שאני לא מכיר בכלל. תודה רבה לכל מי שכאן וכל מי שבבית, רצינו לשמח אתכם ולהגיע לגמר. לצערי זה לא קרה, אבל אני גאה בכל החברים. לא סיימנו פה, מקום שלישי זה גם פודיום ואנחנו רוצים להיות שם".

אוהדי נבחרת ישראל עד גיל 20. LUIS ROBAYO/AFP, GettyImages
אוהדי נבחרת ישראל בלה פלאטה/GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

שני צעירים ישראלים התעמתו עם אוהדים אורגואיים. כוחות המשטרה הפרידו בין הניצים ואף עיכבו את שני הישראלים, אך לאחר כעשר דקות שחררו אותם מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully