וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו כבש, אבל וולפסברגר איבדה סיכוי להגיע לאירופה

החלוץ הישראלי דייק מהנקודה הלבנה (84), אך אוסטריה לוסטנאו איזנה בתוספת הזמן וניצחה 1:2 בהארכה כדי להתמודד עם אוסטריה וינה על הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

תאי בריבו שוב כבש הערב (שני) והיה קרוב לשלוח את וולפסברגר לגמר הפלייאוף על הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג דרך הליגה האוסטרית, אבל קבוצתו ספגה שוויון מאוסטריה לוסטנאו בשניות הסיום של תוספת הזמן ובסופו של דבר הפסידה 2:1 בהארכה. שתי הקבוצות עלו למפגש הזה דרך הפלייאוף התחתון והחלוץ הישראלי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-84, אחרי שהוא הכין את המצב שהוביל לעבירה על מוריס מלון, אך דריו גרויצ'יץ' נגח את השוויון בדקה השישית של תוספת הזמן - שלוש דקות לאחר שבריבו יצא - ושלח את המשחק להארכה, בה לוקאס פרידריקאס הכריע עבור האורחת בדקה ה-105.

כזכור, ביום שישי היה חתום בריבו על השגת המקום הראשון בפלייאוף התחתון, כאשר כבש צמד במהפך של וולפסברגר שניצחה 1:2 בחוץ את ריד וכך השיגה את הביתיות מול לוסטנאו. החלוץ הישראלי סיים את העונה עם 17 שערי ליגה וזו ככל הנראה הייתה הופעתו האחרונה במדי וולפסברגר, שצפויה למכור אותו בקיץ.

תאי בריבו, שחקן וולפסברגר. SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP, GettyImages
תאי בריבו/GettyImages, SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP

כעת בריבו יוכל להצטרף לנבחרת ישראל הנערכת למשחקים מול בלארוס ואנדורה במוקדמות היורו. המנצחת אוסטריה לוסטנאו תתמודד על הכרטיס לאירופה בדו-קרב ההמכריע מול אוסטריה וינה, קבוצתם של מתן בלטקסה ודורון ליידנר הפצוע, שסיימה במקום החמישי בפלייאוף העליון.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully