וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד וניצחון לבריבו, וולפסברגר תארח את הקרב על הקונפרנס ליג

הישראלי הבקיע פעמיים תוך שבע דקות, קבע מהפך ב-1:2 על ריד והגיע ל-16 שערי ליגה. קבוצתו תארח את אוסטריה לוסטנאו במפגש על כרטיס לאירופה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

שבועיים לפני שנבחרת ישראל חוזרת להיאבק על העפלה במסגרת מוקדמות יורו 2024, תאי בריבו מאותת למאמן הלאומי אלון חזן שהוא מגיע בכושר נהדר לחלון המשחקים. חלוצה של וולפסברגר האוסטרית הבקיע הערב (שישי) צמד ב-1:2 על ריד במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון, וסידר לקבוצתו את הביתיות בקרב על הכרטיס האחרון למוקדמות הקונפרנס ליג.

וולפסברגר הגיעה למחזור הנעילה כשהיא שתי נקודות מעל אוסטריה לוסטנאו. היא ידעה שזו תהיה היריבה שלה בקרב על הכרטיס לאירופה, אך השאלה שנותרה פתוחה היא זהות המארחת במשחק הבודד שייערך ביום שני הקרוב.

תאי בריבו חוגג עם שחקני וולפסברגר. Svein Ove Ekornesvåg / NTB / AFP, GettyImages
יגיע בכושר לנבחרת. בריבו/GettyImages, Svein Ove Ekornesvåg / NTB / AFP

בזמן שאוסטריה התעללה בהארטברג עם 1:5, בריבו שפתח בהרכב הסתבך יחד עם חבריו והם נקלעו לפיגור בהפסקה אצל נועלת הטבלה מפנדל של כריסטוף לאנג בדקה ה-44. האורחת ביצעה חילוף רביעי במחצית, בריבו נשאר על המגרש וההחלטה השתלמה עם צמד של הישראלי שהשלים מהפך עם שערים בדקות ה-74 וה-81. כאמור, בזכות המהפך הבטיחה הקבוצה כי המשחק מול אוסטריה לוסטנאו, האחרון לעונה, ייערך במגרשה הביתי.

עבור בריבו מדובר בשערים ה-15 וה-16 העונה בליגה, וה-23 בכל המסגרות ב-40 הופעות. מדובר בשיפור לעומת העונה שעברה, הראשונה שלו באוסטריה, אז כבש 13 שערים ב-32 הופעות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully