וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה: "מאחל לאצילי שיהיה מאושר, יש הצעות שאי אפשר לסרב להן"

נבחרת ישראל נערכת למשחקי מוקדמות היורו מול בלארוס ואנדורה, קשר מכבי חיפה נשאל על חברו: "תודה על כל מה שעשה אם לא יישאר". עומרי גלזר על מעבר אפשרי לכוכב האדום: "לא חושב על זה כרגע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

כמעט שלושה חודשים עברו מאז שנפתח קמפיין מוקדמות יורו 2024, נבחרת ישראל חזרה השבוע לאימונים והחלה בהכנות למשחקים ביום שישי הבא בחוץ מול בלארוס שמארחת בהונגריה (16.6, 21:45) ושלושה ימים לאחר מכן באצטדיון טדי נגד אנדורה.

לפני אימון הערב (שני), הקשר דולב חזיזה התייצב בעמדת הריאיונות ואמר: "אנחנו באים לשני המשחקים האלה בידיעה שאנחנו חייבים לנצח את שניהם. נכין את עצמנו בצורה הכי טובה שיש, לפעמים הכי מסוכן מול קבוצות קטנות שאין להן מה להפסיד. נצטרך להביא שני ניצחונות שישאירו אותנו במאבק חזק מאוד. אנחנו אוהבים שיש קהל, זה כיף ועושה טירוף באצטדיון, אבל זה לא רלוונטי מול בלארוס בבודפשט. ננסה לנצל את זה שאין קהל, חלקנו התרגל מהקורונה וזה מזכיר נשכחות".

אימון נבחרת ישראל בכדורגל. מאור אלקסלסי
בלארוס ואנדורה הבאות בתור. חזן ושחקני הנבחרת/מאור אלקסלסי

על מעמדו בנבחרת: "היה לי משחק טוב נגד קוסובו, יצרתי מצבים וחבל שזה לא נגמר בגול. נכון שהיה לי קשה להתברג בנבחרת, אני רוצה לעשות קפיצת מדרגה ולהיות משמעותי. אם צריך לעלות מהספסל, אעלה ואתן הדם כדי לעזור לנבחרת לנצח ומן הסתם בהרכב אז עוד יותר. אעלה בטירוף מהרגע הראשון. אנחנו יודעים שצריך לעשות הכי טוב שיש כדי שהמדינה תהיה גאה בנו".

על מצבו במכבי חיפה: "יש לי חוזה, כרגע אני נשאר, טוב לי. כיף שיש שינוי אווירה במועדון, שחקנים הולכים ואחרים יבואו. מעציב שעוזבים, אבל זה תמיד מכניס רוח חדשה ואווירה חדשה. אני בטוח שתהיה קבוצה חזקה ונתחרה על כל התארים - זו מכבי חיפה".

על עומר אצילי: "לא דיברתי איתו עדיין, לא יודע מה קורה. מה שהוא יבחר זה הכי טוב בשבילו, יש הצעות שאי אפשר לסרב להן. אני מאחל לו שיהיה מאושר ותודה על כל מה שעשה אם הוא לא נשאר".

על הצלחת הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו: "מרגש מאוד, אני נשאר ער קבוע, גם אם זה מאוחר בלילה. כיף לראות אותם. לפעמים יש משהו מיוחד בקבוצה או בנבחרת, אי אפשר להסביר את זה. יש איזו תחושה שהם יכולים להגיע עד הסוף וגם לקחת את המונדיאליטו. שמח בשבילם, רואים את הלב והנשמה שאופיר חיים נותן לכל השחקנים. אני מאחל להם בהצלחה מול אורוגוואי ובעזרת השם יעלו לגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עומרי גלזר באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
לא חושב על הכוכב האדום, לפחות כרגע. גלזר/מאור אלקסלסי

בנוסף לחזיזה התראיין גם השוער עומרי גלזר, שצפוי לפתוח בשני המשחקים: "לפנינו שני משחקים שאנחנו חייבים לנצח וזה מה שנעשה. עכשיו נתחיל ללמוד את היריבות. אני תמיד צריך להוכיח את עצמי וזה לא משנה מתי. תמיד כיף להיות בנבחרת ולא צריך חופש כשיש נבחרת. אין בנבחרת משחקים קלים, אבל עלינו לעשות את העבודה ולנצח".

גלזר גם נשאל על הסגל הקיים ובייחוד לחסרונו של מיגל ויטור: "יש נבחרת מאוד איכותית עם שחקנים טובים על כל עמדה, אני בטוח שהמאמן והצוות יכינו אותנו ואני מקווה שלא נרגיש את החוסרים".

שוער הפועל באר שבע, ששמו עלה לאחרונה כמועמד להצטרף לכוכב האדום עם ברק בכר, אמר על כך: "אני לא מתעסק בזה כרגע. לפנינו משימה חשובה, אלה שני משחקים חשובים מאוד".

לסיום התייחס להישג נבחרת הנוער במונדיאליטו: "זה מטורף, אין מילים. הם עושים את כולנו גאים, הם ווינרים אחד-אחד שאני מקווה שימשיכו להאמין, לחלום ולהראות את הכדורגל שהם מציגים".

כזכור, ישראל החלה את הקמפיין עם 1:1 ביתי באצטדיון בלומפילד נגד קוסובו ולאחר מכן הפסידה 3:0 בשווייץ לנבחרת המקומית. לסגל הנבחרת של אלון חזן זומן לראשונה אבישי כהן מבית"ר ירושלים שעבורו מדובר בזימון בכורה ומי שחוזר אחרי היעדרות יחסית ממושכת זהו מוחמד אבו פאני שלא זומן לאחרונה מסיבות שאינן מקצועיות וכעת חוזר אחרי שההדורים יושרו והוא הציג יכולת טובה במדי מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully