וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תממש את האופציה על אלכס פוית'רס

5.6.2023 / 15:25

הסנטר האמריקאי, שהחמיץ את רוב העונה בשל פציעה ביד, אינו צפוי להמשיך לעונה נוספת. המטרה העיקרית של הצהובים: להחתים זר מוביל שיוכל לתפקד בשתי עמדות הפנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

מכבי תל אביב דאגה להאריך את חוזיהם של רוב השחקנים המובילים בעונה המוצלחת שחוותה ביורוליג, אבל כמה שינויים בכל זאת יבוצעו בסגל במהלך הקיץ. הצהובים לא יממשו את האופציה להשארתו של אלכס פוית'רס, ולא מן הנמנע שהוא יעזוב את הקבוצה בתום עונה אחת.

פוית'רס (29, 2.03) הגיע מזניט סנט פטרסבורג בתור אחד הזרים היקרים והמנוסים. הוא התקשה להשתלב, ופציעה בידו מנעה ממנו להפגין את יכולתו המקסימלית ולבסוף גם השביתה אותו לרוב שלבי העונה. הוא חזר אחרי ארבעה וחצי חודשי היעדרות, לקראת סדרת היורוליג מול מונאקו, ובשבועות האחרונים מילא את מקומו של ג'וש ניבו הפצוע בפלייאוף הישראלי.

שחקן מכבי תל אביב אלכס פויתרס מול שחקן הפועל חולון מרווין ג'ונס. ברני ארדוב
הגיע בתור אחד הזרים היקרים והמנוסים. אלכס פוית'רס בשבוע שעבר בחולון/ברני ארדוב
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

על פי ההסכם שנחתם בין הצדדים לפני שנה, פוית'רס אמור להשתכר בעונה הבאה סכום שמתקרב למיליון דולרים, אבל לאור מידת התאמתו לקבוצה שנבנתה הוא לא צפוי להמשיך. מכבי תל אביב צפויה להשקיע סכום גבוה בהחתמת שחקן פנים מוביל, שיוכל לתפקד גם כפאוור פורוורד וגם כסנטר.

עדיין לא ברור לחלוטין אם פוית'רס יירשם לסדרת גמר הפלייאוף מול הפועל תל אביב. ניבו קרוב לשוב לאימונים מלאים, וחל שיפור גם במצבו של ג'רל מרטין. המאמן עודד קטש יצטרך להחליט בנוגע למצבת הזרים במשחק מספר 1 עד יום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully