וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה במקום אחד: מי יחליף את קארים בנזמה בריאל מדריד?

החלוץ בדרך לערב הסעודית והבלאנקוס כבר החלו לעבוד על מחליף ראוי. אוסימן וקיין מועמדים, אמבפה או הולאנד יגיעו בקיץ הבא?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

קארים בנזמה וריאל מדריד הודיעו היום (ראשון) על פרידה אחרי 14 שנים של החלוץ הצרפתי במועדון הפאר הספרדי. זוכה כדור הזהב לבש את מדי הבלאנקוס 647 פעמים, כבש 353 שערים ובישל 165 עם 5 זכיות בליגת האלופות, 4 אליפויות ספרד ו-3 זכיות בגביע המלך הספרדי. בנזמה צפוי לעזוב לאל איתיחאד מהליגה הסעודית, שם אמור להרוויח סכום חסר תקדים של 200 מיליון יורו לעונה.

פלורנטינו פרס כבר החל לעבוד מאחורי הקלעים על מחליף למכונת השערים הצרפתית, כשעלו שמות גדולים לכותרות ברחבי העולם, כשהשאלה הגדולה היא מי יהיה לצד ויניסיוס ורודריגו בהתקפה של ריאל מדריד בעונה הבאה?

עוד בכדורגל עולמי

קאי האברץ, שחקן צ'לסי. רויטרס
נראה שזה בדרך לקרות. האברץ/רויטרס

הריאלי - קאי האברץ

החלוץ הגרמני כבר נמצא בדרך לבלאנקוס לפי דיווח של ה'בילד', בסכום שעשוי לנוע בין 70 ל-80 מיליון יורו. כובש שער הניצחון בגמר ליגת האלופות ב-2021 היה להבטחה גדולה בתור שחקן נוער בבאייר לברקוזן, והמעבר הגדול לצ'לסי בקיץ של 2020 תמורת 80 מיליון יורו לא סיפק את התוצאות להן קיוו הבלוז. אז כן, האברץ אחראי במו רגליו על שער שהביא את אליפות אירופה ללונדון, אך האכזבה מהגרמני עם 32 שערים ו-15 בישולים ב-139 הופעות במדים הכחולים יצרו את הרושם שייתכן והוא מתופקד בעמדת החלוץ הטבעי, כשהוא מעדיף לשחק כחלוץ "מזויף". למערך של ריאל מדריד עם ויניסיוס ורודריגו בכנפיים, זה עשוי להשתלב נהדר.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
יחגוג בלבן בברנבאו? קיין/רויטרס

המתאים - הארי קיין

קפטן נבחרת אנגליה ומלך השערים של טוטנהאם בכל הזמנים משווע לתואר ראשון בקריירה, ומעבר לבירת ספרד עשוי לזמן לו את זה כבר בעונה הראשונה שלו במדים הלבנים של ריאל. זה ככל הנראה החלוץ ששיאנית הזכיות בליגת האלופות יודעת בדיוק על מה היא תשלם אם היא תרכוש אותו - שחקן התקפה קטלני עם 280 שערים במדי התרנגולים, אחד שיודע לרדת אחורה ולבנות התקפות עם שיתוף פעולה נהדר עם יונג מין סון (64 בישולים בקריירה בלונדון) ובעיקר שילוב בין ניסיון לתשוקה להצלחה קבוצתית. קיין מקושר גם למעבר לבאיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד או בכלל נאמנות והישארות בטוטנהאם. נראה שיהיה קשה לפרס לשכנע את החלוץ האנגלי לעזוב את הממלכה.

ויקטור אוסימן נאפולי. רויטרס
החלוץ הקטלני יעזוב את נאפולי? אוסימן/רויטרס

המלהיב - ויקטור אוסימן

החלוץ אולי הכי לוהט באירופה נמצא בפנקסים של כל אריות היבשת אחרי עונה יוצאת מן הכלל שהסתיימה באליפות מדהימה של נאפולי. הניגרי בן ה-24 כבש 30 שערים ובישל 5 בעונה ההיסטורית של התכולים מדרום איטליה והפך לאחד משחקני ההתקפה המבוקשים ביותר, כשקבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, באיירן מינכן וגם ריאל מדריד, חושקות בשירותיו. אין ספק שאוסימן יספק גולים, אם יישאר באלופת איטליה או יצטרף לבלאנקוס, אך תג המחיר אותו אורליו דה לורנטיס צפוי לשים על החלוץ הקטלני עשוי לעבור את ה-150 מיליון יורו, דבר שירתיע משמעותית את פרס להשקיע בשחקן אחד, במיוחד אחרי ההגעה הצפויה של ג'וד בלינגהאם.

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו. רויטרס
המחליף המושלם למחליף של בנזמה. פירמינו/רויטרס

הרוטציה - רוברטו פירמינו

בדומה לקיין, פירמינו הוא חלוץ שבעיקר יודע לרדת אחורה, לתפקד כ"מזויף", להניע את שחקני האגף ובעיקר להתאים את עצמו בצורה נהדרת למערך. יורגן קלופ כינה אותו בפרידה ממנו בליברפול "שחקן שכל מאמן היה רוצה בסגל וכל קבוצה הייתה רוצה בחדר ההלבשה". יחד עם צמד שחקני כנף ברזילאים, הגעה בחינם ובעיקר השלמה לעזיבת שלושה שחקני התקפה נוספים מלבד בנזמה בדמותם של מריאנו דיאס, אדן הזאר ומרקו אסנסיו, פירמינו עשוי להיות המחליף המושלם, אך כנראה שרק למחליף האמיתי לבנזמה. הברזילאי כבר בן 31, ולמרות עונה טובה יחסית מבחינת כיבושים (13 שערים ו-5 בישולים), בובי מיועד להיות שחקן רוטציה לחלוץ שיגיע בכסף רב.

קיליאן אמבפה, ארלינג הולאנד. רויטרס
המיועדים להחליף בקיץ הבא? הולאנד ואמבפה/רויטרס

ומה יהיה בעתיד?

קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד הם שחקני ההתקפה מהטובים בעולם והחלום הגדול ביותר של נשיא ריאל מדריד. הצרפתי מקושר לבלאנקוס כבר 4 שנים, ובכל פעם מחדש ההעברה נדחתה, בוטלה או הוחלפה עם החתמה אחרת של המועדון הספרדי. פרס אמר בעבר שהיה רוצה לראות את הולאנד במדים של קבוצתו, אבל הנורבגי שחתם רק בקיץ האחרון במועדון בו שיחק אביו, נראה עדיין רחוק מלעזוב את הקבוצה איתה עשוי לזכות בסוף השבוע בטרבל היסטורי. ייתכן שההנהלה בבירת ספרד תאלץ לחכות קיץ נוסף לפני הבאה של אחד מהסופרסטארים הצעירים, אך כבר בחודשים הקרובים רוצים לראות בריאל גיבוי לכוכב הצרפתי שעזב לערב הסעודית, ולא רק את חוסלו כשחקן שיעלה מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully