וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה טוענים: מנג'ר הכוכב האדום הפיל על בכר את "העבודה המלוכלכת"

טרזיץ' ידע ש"לסגל הזה אין מה לחפש בליגת האלופות", אך העדיף שהישראלי ישחרר את הסמלים. וגם: העקיצה לבכר ומגבלות התקציב שיקשו על הקמפיין האירופי

כתבה רשת 13 ברק בכר, טל שורר/באדיבות רשת 13

בסרביה ממשיכים לנתח את ניקוי האורוות שמבצע ברק בכר בכוכב האדום בלגרד, בנימה מסוימת של פסימיות. באתר Danas טענו הבוקר (ראשון) שהמנג'ר זבזדן טרזיץ' הביא את המאמן הישראלי כדי שיעשה את "העבודה המלוכלכת" שהוא עצמו לא היה מסוגל לעשות, ולמעשה שלח אותו לחזית בידיעה שהסיכוי לעמוד במטרה העיקרית - הצלחה בליגת האלופות - קלושים.

"אם לשפוט לפי הפיאסקו באירופה בעונה החולפת, ברור לכולם שלסגל שזכה בדאבל בסרביה אין מה לחפש בליגת האלופות. זבזדן טרזיץ' מן הסתם ידע את זה, אבל נראה שהוא החליט לעשות כמה שפחות ולתת למאמן החדש ברק בכר לטפל ב'ניקיון'. בשביל זה שילמו לו יותר מאשר לקודמו, מילוש מילוייביץ'", ניתחו.

אחרי שבכר מיהר להיפטר מהקפטן מילאן בוריאן, ולפי הדיווחים גם מהכוכב אלכסנדר קטאי, בסרביה מבינים כי אין שחקן בכוכב האדום שמעמדו מובטח ותוהים אילו שחקנים נוספים עשויים לעזוב, כאשר הצפי הוא שהוותיקים יותר יסיימו את דרכם.

ברק בכר לצד המנהל הספורטיבי של הכוכב האדום בלגרד זבזדן טרזיץ'. מתוך טוויטר, צילום מסך
אין להם סיכוי בליגת האלופות? בכר וטרזיץ'/צילום מסך, מתוך טוויטר

בנוסף, ההגנה סומנה כחולייה שדורשת את השיפור הגדול ביותר, אבל בסרביה לא חושבים שהשדרוג יבוא בזכות החתמתו של בכר, שספג סוג של עקיצה: "הכי חשוב זה החיזוק שההנהלה תביא לבכר. הישראלי לא בדיוק עשה לעצמו שם עם מכבי חיפה בליגת האלופות, שם סיים את שלב הבתים עם הפרש שערים של מינוס 14".

בכתבה הוסיפו שמה שיקבע האם הכוכב האדום תטביע חותם בליגת האלופות יהיה תקציב הרכש, וגם פה התחזיות שליליות: "כמה שבכר טקטיקן טוב, הוא יזדקק לחיזוק ברמה הכי גבוהה באירופה. יש לכוכב האדום כסף בשביל זה? לא. היא יכולה להשיג כסף באמצעות מכירת שחקנים שבכר לא בונה עליהם? לא. האם הממשלה שוב תציל את המצב עם מימון מחברות ציבוריות? נחיה ונראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully