וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בהודעה דרמטית: קארים בנזמה עוזב

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 13:35

על רקע הצעות הענק מערב הסעודית, ולמרות ההודעה ש"זה לא נכון", הבלאנקוס הודיעו על פרידה מהחלוץ הצרפתי, שזכה ב-25 תארים וייזכר כאחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון: "אגדת ריאל, מדריד תהיה תמיד הבית שלו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

ריאל מדריד הודיעה: קארים בנזמה עוזב. אחרי השמועות על ההצעות שקיבל מערב הסעודית וההצהרה שלו ש"כל מה שכתוב בתקשורת לא נכון", היום (ראשון) הבלאנקוס הודיעו שהקפטן יעזוב אחרי 14 שנים בקבוצה. כידוע, בשבוע שעבר דווח בספרד שבנזמה קיבל הצעה מאל איתיחאד הסעודית, שעומדת על 200 מיליון יורו לעונה.

"ריאל מדריד והקפטן שלנו קארים בנזמה הסכימו לסיים את התקופה המבריקה והבלתי נשכחת שלו כשחקן במועדון שלנו", נמסר מהקבוצה, "ריאל מדריד רוצה להביע את הכרת התודה שלה ואת כל החיבה שלה למי שהוא אחד האגדות הכי גדולות שלנו".

כזכור, ביום חמישי התייצב בנזמה לטקס מטעם כלי התקשורת "מארקה" ובו אמר כי אין אמת בפרסומים על החלטתו לעזוב. "מה יש לי לומר לאוהדים?? אין לי מה לומר ואין על מה לדבר, מה אני אמור להגיד? אנשים כותבים דברים באינטרנט, אבל זו לא המציאות", אמר.

עם זאת, על פי הודעת הקבוצה היום, "בנזמה הרוויח את הזכות לעזוב ליעד שאותו הוא מעדיף". ריאל הודיעה בסוף השבוע על פרידה מאדן הזאר, כשגם מריאנו דיאס וגם מרקו אסנסיו עוזבים.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
אחד הגדולים. בנזמה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

"בנזמה הגיע למועדון שלנו ב-2009, בגיל 21 בלבד, והיה חלק מכריע בעידן הזהב הזה בהיסטוריה שלנו. במהלך 14 העונות בהן נשא את סמל המועדון הוא זכה ב-25 תארים, מספר שיא עבור ריאל מדריד: 5 אליפויות אירופה, 5 גביעי עולם למועדונים, 4 גביעי סופר-קאפ אירופיים, 4 אליפויות, 3 גביעי המלך ו-4 גביעי סופר קאפ ספרדיים.

"בנזמה הוא שחקן השנה הנוכחי, כדור הזהב ואופ"א, כמו גם נכלל בנבחרת השנה של פיפ"א ומלך השערים של 2022. הוא זכה בפרסים הללו לאחר אחת העונות הכי מרשימות בהיסטוריה שלנו, במיוחד בליגת האלופות, שבה הקפטן כיכב במשחקים בלתי נשכחים שעזרו לריאל מדריד לזכות בגביע אירופה ה-14 בפריז, כשהוא מלך השערים של המפעל עם 15 שערים.

"בנזמה מדורג במקום החמישי במועדון עם 647 הופעות, והוא שני ברשימת הכובשים עם 353 שערים. ריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלו". ביום שלישי, 6 ביוני, בשעה 13:00 בצהריים, יתקיים טקס פרידה מבנזמה בנוכחות נשיא המועדון פלורנטינו פרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully