וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ניצחה את ורונה, שתפגוש את ספציה למשחק על ההישרדות

צמד של לאאו סידר לרוסונרי 1:3 ביתי. רומא ניצחה 1:2 את ספציה ותשחק בליגה האירופית על חשבון יובנטוס. אוסימן (64) וסימאונה (85) סידרו לאלופה 0:2 על סמפדוריה

תקציר: נאפולי - סמפדוריה 0:2/ספורט1

המחזור ה-38 והאחרון באיטליה נחתם הערב (ראשון) עם שישה משחקים. נאפולי האלופה ניצחה את היורדת סמפדוריה ונפרדה מאוהדיה עם צלחת האליפות. ורונה וספציה הפסידו בחוץ למילאן ורומא וייפגשו ביניהן למשחק על ההישרדות ביום ראשון הבא. יובנטוס ניצחה 0:1 את אודינזה, אבל תשחק רק בקונפרנס ליג

שחקני נאפולי מניפים את גביע האליפות. רויטרס
לעיני הקהל הביתי. ההנפה של נאפולי/רויטרס
ויקטור אוסימן נאפולי. GettyImages
חתם את העונה כמו שהוא יודע. אוסימן/GettyImages

נאפולי - סמפדוריה 0:2

העונה החלומית של נאפולי הסתיימה מול היורדת ונועלת הטבלה בדרך שרוב העונה שלה הסתיימה - עם ניצחון ביתי ושער של ויקטור אוסימן. במשחק הפרידה שלו מהמשרה על הקווים באלופת האיטליה, לוצ'אנו ספאלטי ראה כיצד מלך השערים שלו ושל הליגה האיטלקית כולה כובש בפנדל (64) את הראשון וג'ובאני סימאונה שהחליף אותו את השני (85) בדרך לשלוש נקודות והעונה השנייה עם הכי הרבה נקודות בהיסטוריה של הקבוצה.

רפאל לאאו תיאו הרננדז מילאן חגיגות. GettyImages
לא התחשבו בשאיפות ההישרדות של ורונה. שחקני מילאן חוגגים/GettyImages

מילאן - ורונה 1:3

מילאן הבטיחה את המקום הרביעי עוד לפני המשחק הזה, שהיה חסר חשיבות עבורה אבל קריטי מאין כמוהו עבור ורונה, שהיתה צריכה תוצאה טובה יותר מספציה כדי להינצל מירידה. זלאטן איברהימוביץ' ישב ביציע במשחק הפרידה שלו וראה את אוליבייה ז'ירו מעלה את הרוסונרי ליתרון בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ורונה לא ויתרה ובדקה ה-72 דוידה פראוני השווה, כאשר במשחק המקביל גם ספציה היתה בתיקו במשחק שלה נגד רומא. מילאן המשיכה לתקוף ואז הגיע המופע של רפאל לאאו, שקבע 1:2 בדקה ה-85 ובתוספת הזמן חתם את הניצחון של מילאן שסיימה עונה בסטייל. ורונה מנגד תפגוש את ספציה ביום ראשון לקרב ראש בראש על ההישרדות.

פאולו דיבאלה שחקן רומא חוגג. רויטרס
שער ששווה ליגה אירופית. דיבאלה/רויטרס

רומא - ספציה 1:2

אחרי האכזבה הקשה בגמר הליגה האירופית, רומא ידעה שהיא צריכה לנצח כדי לחזור למפעל הזה גם בשנה הבאה ולא לתת ליובנטוס לעקוף אותה. ספציה מצידה ידעה שהפסד עלול להוריד אותה לליגה השנייה. זה התחיל מצוין מבחינת האורחים שעלו ליתרון משער של ניקולאו היווני כבר בדקה השישי. אלא שרומא לא נבהלה וזאלבסקי הפולני השווה בדקה ה-43 בבעיטה חופשית. רומא הגבירה את הלחץ במחצית השנייה. טמי אברהם נכנס כדי להוסיף מחץ, אך מיד נפצע. אלא שבדקה ה-88 אל שעראווי ברח לקווין אמיאן, שהכשיל אותו ברחבה וקיבל אדום. פאולו דיבאלה דייק מהנקודה הלבנה ושלח את קבוצתו לליגה האירופית. וספציה? היא תפגוש את ורונה בקרב ישיר על ההישרדות ביום ראשון הבא. פעם אחרונה היה ב-2004/05 ואז פארמה שרדה על חשבון בולוניה.

seperator

משחקים נוספים:

אטאלנטה - מונצה 2:5
לצ'ה - בולוניה 3:2
אודינזה - יובנטוס 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully