וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי על הקאמבק של מסי: "אמרו לי שהמצב תחת שליטה, הוא יחליט בשבוע הבא"

מאמן ברצלונה מבהיר את האמירה שלו בנוגע למסי, ונותר אופטימי. בוסקטס שלח רמז בפרידה מאלבה ("ניפגש בקרוב על בסיס יום-יומי") והצית שמועות

הסיכום השבועי, 1.6/ספורט 1

לאחר שנערך טקס פרידה עבורו באצטדיונה הביתי של ברצלונה, סרג'יו בוסקטס הצטרף לג'ורדי אלבה שזכה לאירוע פרידה מכובד מהמועדון בו שיחק ב-11 השנים האחרונות. המגן השמאלי דמע במהלך הנאום שלו לשחקנים, הצוות המקצועי והמשפחה ושיתף על החוויות שלו מהתקופה במועדון הקטלאני.

הקפטן והקשר האחורי של הבלאוגרנה ענה לנאום בעצמו ופרגן לאלבה: "המגן השמאלי הטוב ביותר בהיסטוריה של ברצלונה. אני בפה מלא יכול להעניק לך את הציון '10' - גם ככדורגלן וגם כאדם. אתה האיש שלא חשש לשפוך את הלב שלו בפנינו ולהפוך את החיים של כולנו למסיבה של שמחה, שזה חשוב מאוד בחדר ההלבשה".

עוד בכדורגל עולמי

סרג'יו בוסקטס לצד צ'אבי מאמן ברצלונה. GettyImages
פרידה מאגדה. בוסקטס, צ'אבי ולאפורטה/GettyImages

בנוסף למילים שנגעו באלבה, בוסקטס סיפק רמיזה לגבי העתיד של שניהם: "בברצלונה הם עומדים להתגעגע לג'ורדי, אבל בקרוב אני עומד לפגוש אותו על בסיס יום-יומי". כזכור, הקשר הספרדי קיבל הצעת ענק מערב הסעודית, כפי שמספר שחקנים מהליגה הספרדית זכו לקבל בתקופה האחרונה, והוא עשוי להצטרף לליגה הסעודית. כעת, אחרי מה שאמר בטקס לאלבה, ייתכן וגם המגן יצטרף אליו לליגה מהמפרץ. על פי הדיווחים, הסעודים מנסים "לפתות" את השניים ולצרף אותם - כדי לשכנע את ליאו מסי להגיע ולהעניק לו נחיתה רכה וחברים קרובים.

אפשרות נוספת העומדת בפני שני השחקנים היא מעבר לליגת ה-MLS וחבירה לליאונל מסי שעשוי לעבור לאינטר מיאמי בעסקה יחד עם ברצלונה, כשהאחרונה תשאול מהאמריקאים את הארגנטינאי ותאפשר לו לפרוש במדי הקבוצה ממיאמי בסוף הקריירה.

ג'ורדי אלבה טקס פרידה ברצלונה. GettyImages
ימשיך עם בוסקטס? אלבה/GettyImages
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
חוזר או לא? מסי/רויטרס

בראיון ל"מונדו דפורטיבו", מאמן ברצלונה, צ'אבי, דיבר על חזרה אפשרית של ליאו מסי למועדון. כידוע, הרבה דיווחים עלו לאחרונה על החזרה הפוטנציאלית של מסי. הארגנטינאי הצטרף לפריז סן ז'רמן כשחקן חופשי באוגוסט 2021, והוא עומד לעזוב עם תום חוזהו. צ'אבי רמז לכך בראיון ל-TV3 קטלוניה לפני שלושה ימים, שם אמר שהחזרה של הארגנטינאי "תלויה ב-99 אחוז" בשחקן.

"האוהדים שלנו התחילו לקרוא בשמו של ליאו מסי בכל משחק. אני אוהב את ההרגשה, אבל תאמין לי, הקאמבק של מסי תלוי לחלוטין, הייתי אומר 99 אחוז בו", הוא אמר.

"צפיתי בהרבה משחקים של ארגנטינה ופריז סן ז'רמן, אבל בסוף אנחנו צריכים לשקול איך הוא ישולב מנקודת מבט של כדורגל. אין לי ספק שהוא יוכל לבוא [לברצלונה] ולעזור לנו הרבה, אבל זה תלוי לחלוטין בו", המשיך צ'אבי.

הלילה עלה ריאיון עם המאמן ב"Mundo Deportivo", שם דיבר על המצב בפירוט רב יותר, והבהיר את הערת 99 אחוזים שלו. הסיבה להבהרות נעוצה בהנהלת לה-ליגה שמקשה על ברצלונה להחתים אותו, מכיוון שהמועדון זקוק לאישור התוכנית הכלכלית שלהם. על פי הדיווחים, העיכוב של "לה ליגה" מעכב את הגעתו של הארגנטינאי, מאחר שלשחקן נגמרת הסבלנות, ויש לו הצעות ממקומות אחרים.

צ'אבי על המצב המורכב:

"מבחינתי שום דבר לא השתנה. אמרתי את זה הרבה פעמים, הדלתות פה פתוחות עבורו, אני המאמן, ואני יודע שהוא יעזור לנו מאוד אם הוא יגיע. אבל בסופו של דבר, אני חושב שאנחנו כולנו צריכים לתת לו קצת ספייס וזמן לחשוב. הוא סיים שם את העונה שלו, יש הרבה כבוד לפריז סן ז'רמן, רוצה לסיים את הזמן שלו שם בצורה הטובה ביותר, ואחרי זה, הוא הרוויח את כל הזכות שבעולם להחליט לאן הוא רוצה ללכת, איפה הוא רוצה לסיים את הקריירה שלו.

"אני חושב שיש לו את איכויות הכדורגל להמשיך ברמה הגבוהה ביותר, ואם הוא יגיע לבארסה, זה מה שאנחנו וכל הקולרים הכי רוצים, במיוחד אני. הדלתות פתוחות, ואני משוכנע שהוא יצליח".

בנוגע לאמירה שזה תלוי ב-99% בליאו, והאם זה מכניס קצת את מסי ללחץ מכיוון שאולי בארסה לא תוכל להגיש הצעה בגלל הליגה:

"נראה. מנקודת מבט של כדורגל, זה תלוי בו. מבחינתי, אין לי ספקות. אם ליאו יחליט לחזור, יש לו את כל הדלתות פתוחות מבחינת רמת הכדורגל שלו. אני יודע שהוא הולך לעזור לנו. אני אחראי על הסגל, ויש להנהלה את כל הביטחון והחלום לשלב אותו בקבוצה. אין ספק בכלל. אין לי ספק שהוא יעזור לנו הרבה במובן הכדורגל. משם, המצב החוזי אינו מטריד אותי".

על כך שהמועדון טוען שהחלק החוזי פחות או יותר תחת שליטה, ושמסי יכול לחכות כמה ימים בטרם תתקבל הודעה: "לפי מה שהם אומרים לי, כן, אבל אם, בסוף, המאמן צריך לתת את האישור שלו כדי שמסי יחזור, יש לו את האישור ב-100 אחוז".

על איך מסי ישתלב:

"טוב, אפשר לפרוס אותו בעמדות רבות, במרכז השדה, הוא יכול לשחק כשחקן כנף, כמספר 10, כ-9 מזויף, שם הוא שיחק כל חייו. בסופו של דבר, מדובר במציאת מקום טבעי עבורו כדי שיוכל לבטא את המשחק שלו במלואו, אבל כן, אני חושב שהוא יכול לעזור לנו מאוד. אני מאמין שחסר לנו את הכישרון הזה בשליש האחרון, וליאו תמיד סיפק את זה".

ואם מסי לא יצטרף, זה ישנה את תוכניות הסגל של ברצלונה? "לא, זה לא ישנה כלום. הייתי מאוד ברור עם ההנהלה הספורטיבית, עם אלמני, גם עם ג'ורדי שחוזהו מסתיים. עם הנשיא לאפורטה, דיברנו על החלקים החסרים בקבוצה, ואין שם שום דבר מבחינת שינוי התוכניות, בין אם מסי יצטרף או לא. ההצטרפות שלו תלויה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully