וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הצהיר: "טוב לי בערב הסעודית, אני נשאר"

חלוץ אל נאסר נשאל על עתידו ופסל על הסף אפשרות שישוב לכדורגל האירופי בעונה הבאה: "בעתיד זו יכולה להיות אחת מחמש הליגות הטובות בעולם"

תקציר גמר ליגה אירופית: סביליה - רומא/ספורט1

בניגוד לדיווחים הרבים על כך שכריסטיאנו רונאלדו ידרוש לעזוב את אל נאסר הסעודית כחצי שנה בלבד אחרי שהצטרף לשורותיה ממנצ'סטר יונייטד במטרה לשוב לכדורגל האירופי, CR7 הבהיר הערב (חמישי) שהוא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

רונאלדו בן ה-38 לא הצליח לזכות עם אל נאסר באליפות בשנתו הראשונה בסעודיה, ואחרי סיום העונה הוא התראיין במדינה והצהיר: "אני מאושר כאן, טוב לי כאן ואני אמשיך כאן גם בעונה הבאה".

כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר. Khalid Alhaj/MB Media, GettyImages
חזרה לאירופה לא על הפרק. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media

עוד אמר החלוץ שהבקיע 14 שערים ובישל שניים נוספים ב-16 הופעות בליגה בערב הסעודית: "לדעתי הליגה בערב הסעודית יכולה בעוד חמש שנים להיות אחת מחמש הגדולות בעולם אם בערב הסעודית ימשיכו להשקיע ולעבוד כמו בימים אלו. אני מקווה שאני מצליח לשמח אנשים ואני שמח להיות חלק מהתרבות שלכם ומקווה שאעזור לזכות בתארים. אני רוצה להודות שוב על קבלת הפנים ואנסה לעשות ככל שביכולתי כדי להחזיר לכם על כך בזמן שלי פה".

על החוויה בסעודיה אמר רונאלדו: "יש הרבה שוני, כי באירופה מתאמנים בדרך כלל בבוקר וכאן רק אחר הצהריים או אפילו בערב - בימי הרמדאן התאמנו ב-22:00 וזה מוזר, אבל זה חלק מהחוויה. לומדים מהדברים האלה ואין שום דבר שלא ראיתי בעבר. האוהדים בערב הסעודית מאוד אוהבים כדורגל וליהנות מהחיים, עד עכשיו אני מרוצה כאן מאוד. אני מאמין שבעונה הבאה אנחנו נשתפר - אני חושב שכל הקבוצה השתפרה בחצי השנה האחרונה, אפילו כל קבוצות הליגה".

רק נזכיר כי על פי הפרסומים, כריסטיאנו רונאלדו חתם לשנתיים וחצי עבור כ-200 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully