וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "לא זכינו באליפות כי לא לקחנו נקודות במשחקים הלא טובים"

בשיחה עם 103FM, קשר מכבי ת"א הצביע על ההבדל לעומת מכבי חיפה והתייחס לעונה המאכזבת, לקראנקה, דור תורג'מן ויונתן כהן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

דן גלזר סיכם הערב (רביעי) בתכנית הספורט של רדיו 103FM את העונה של מכבי תל אביב, עוד עונה שהסתיימה ללא תארים חדשים בארון של המועדון הצהוב.

לפני שהתייחס לקבוצה שלו, הקשר ביקש לפתוח את דבריו במחמאות לנבחרת הנוער שעלתה לרבע גמר המונדיאליטו: "מברוק ענק, הנבחרת עושה דברים מדהימים. אני מאחל להם המון הצלחה בהמשך, לנבחרת הצעירה המון הצלחה ביורו, וכמובן לנו -לבוגרת - במשחקים הקרובים".

בהמשך לנושא נבחרת הנוער נשאל גלזר על חלוץ מכבי תל אביב דור תורג'מן, מהבולטים בנבחרת עד גיל 20: "הוא שחקן מצוין, מוכשר מאוד, פוטנציאל ענק. הוא יכול לעזור לנו, תמיד השנה הראשונה יותר קשה מבחינת התאקלמות. אני מאמין ומקווה שהוא יעזור לנו בעונה הבאה".

יואב זיו, דן גלזר, שרון תמם, מכבי תל אביב. אריאל שלום
לקראת סיום העונה, הגיע דן גלזר ל-200 הופעות במכבי תל אביב/אריאל שלום

את העונה שהייתה הוא ניתח כך: "היה סגל מצוין, המועדון השקיע המון ורצה לחזור למסלול האליפויות אחרי שלא לקחנו שנתיים. גם השנה לצערי זה לא הצליח, לצד המון תוצאות טובות היו לנו גם כמה תקופות של חצאי משברים כאלה, שלא הצלחנו לצאת מהם. לא זכינו בתואר כי במשחקים הפחות טובים שלנו לא ידענו לנצח, מה שמכבי חיפה כן ידעה לעשות. במשחקים הפחות טובים לא הצלחנו לקחת נקודות. מכבי תל אביב זה מועדון ששואף לקחת כל עונה את האליפות, ואם לא לוקחים - העונה לא מוצלחת".

גלזר נשאל מדוע מכבי תל אביב נראתה כך, עם סגל כה מוכשר: "כדורגל זה עניין של ביטחון. אתם יכולים לראות את השחקנים הכי מוכשרים והכי טובים, כשהם בתקופה פחות טובה אז גם היכולת מושפעת. ביטחון זה דבר חשוב, ובתקופה מסוימת אני חושב שהיו רגעים שקצת איבדנו אותו בגלל שהתוצאות לא הגיעו. במשחקים מסוימים הראנו שאנחנו שווים יותר. מקווה שבעונה הבאה אנחנו נעשה את זה. זה מגיע למועדון, זה מגיע לקהל, זה מגיע למיטש גולדהאר שמשקיע המון. אני מאמין שיש תקופות, ואנחנו נחזור. אי אפשר לקחת כל עונה אליפות".

בנוגע לביקורות על המאמן אייטור קראנקה אמר הקשר: "כמה שזה קלישאתי להגיד, אני באמת מאמין שאדם שלא גדל בישראל לוקח לו יותר זמן להתאקלם ולהכיר את הסגל ואת השחקנים. חושבים שהליגה פה קלה, אבל היא מאוד קשה וטקטית קשה להתאקלם בהתחלה. אני רוצה לקוות ולהאמין שיהיה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האזינו לריאיון עם דן גלזר

על השליטה של מכבי חיפה בשנים האחרונות: "מכבי חיפה בתקופה מעולה, לאחר שנים שהיא לא הייתה בתמונה. יש לה סגל מעולה. אני מאמין שבכל העולם ובכל הליגות יש תקופות שבהן מועדון אחד מוביל ותקופות שבהן מועדון אחר מוביל. אני מקווה שאנחנו נחזור לנצח בעונה הבאה".

לסיום התייחס גלזר לחבריו לקבוצה, שחזרו מאירופה בקיץ הקודם - יונתן כהן ודור פרץ: "כל מקרה לגופו. שחקנים שלא משחקים תקופה ארוכה, לא חוזרים ליכולת הרגילה שלהם מהר מאוד. הביטחון מאוד חשוב. דור פרץ עשה עונה מצוינת, יונתן כהן הייתה לו איזושהי פציעה איך שהוא הגיע, וקצת התקשה להתאקלם. בסוף העונה הוא קצת הזכיר את יונתן כהן האמיתי ואני בטוח שבעונה הבאה הוא יתפוצץ. אני מאוד מאמין בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully