וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני ביקש שלא יעמדו בדרכו, חיפה מתעקשת על 2 מיליון יורו

30.5.2023 / 13:09

הירוקים סירבו להצעה המשודרגת של אלופת הונגריה על אף שהקשר ביקש לעזוב, ההערכה היא שפרנצווארוש לא תשלם את סעיף השחרור. בצל המעבר האפשרי של אצילי, בכרמל מנסים להשאיר את סבע

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

קשרה של מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני, שוחח עם ראשי המועדון וביקש מהם לאפשר לו לעבור לפרנצווארוש ההונגרית. כזכור, בחיפה דחו את ההצעה של ההונגרים על סך 800 אלף יורו אך בקבוצה מעוניינים מאוד באבו פאני. לפי גורמים בכדורגל ההונגרי אף שלחו הצעה מחודשת ומשופרת בעשרות אחוזים אך הירוקים סירבו נכון לעתה גם להצעה זו.

הירוקים מצידם ממשיכים כאמור להתעקש שהם דורשים את סעיף השחרור של אבו פאני - שני מיליון יורו. בחיפה יש רצון גדול שמרבית הסגל יישאר ועליו לחזק על מנת להעמיד סגל איכותי עבור מסאי דגו, וזאת גם על רקע ההבנה שישנם סיכויים גבוהים מאוד שעומר אצילי לא ימשיך.

עומר אצילי לצד מוחמד אבו פאני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כמה מהם יהיו בחיפה גם בעונה הבאה? אצילי ואבו פאני/מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האזינו: הפלונטר שמסבך את מכבי חיפה

לכן מסתמן שהירוקים מקווים שההונגרים לא ישלמו את סעיף השחרור והקשר יישאר. על פי ההערכות ההונגרים לא יסכימו בכל מקרה לשלם שני מיליון יורו. אבו פאני מצידו נחוש מאוד לעבור ומבין שייתכן ומדובר בהזדמנות האחרונה שלו לצאת בגיל מתאים לקבוצה אירופאית שתשמש עבורו מקפצה לליגות הגדולות.


בנושא אצילי, הרי שבחיפה כאמור מעריכים שהסיכויים שיעזוב גדולים מאוד ובשל כך מנסים להבטיח כבר עתה את ההישארות של דיא סבע בקבוצה. "חשוב מאוד שדיא יישאר אם עומר עוזב", אמר גורם בקבוצה, "דיא הוכיח בחצי העונה הזו שהוא שחקן מצויין ויכול לנפק מספרים, אנחנו עוד מקווים שעומר יישאר אבל במקביל עושים הכל כדי להבטיח שלכל הפחות דיא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully