וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תהיה מדורגת בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות

קופנהאגן זכתה באליפות דנמרק והמשמעות היא שאלופת ישראל לא תהיה מדורגת גם העונה בסיבוב השני, בהנחה שתעבור את הסיבוב הראשון בו היא מדורגת

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

בעונה שעברה החלה מכבי חיפה את דרכה במוקדמות ליגת האלופות רק בסיבוב השני ומיד זימנה לה ההגרלה מפגש קשה מול אלופת יוון אולימפיאקוס, אותה כידוע הירוקים הביסו בדרך לקמפיין מפואר ואליפות היסטורית בישראל במקביל להעפלה לשלב הבתים של המפעל היוקרתי.

במכבי חיפה קיוו שהקיץ הסיפור יהיה שונה ושהדרך אולי תהיה נוחה יותר לפחות על הנייר, בוודאי לאור העובדה שהם יפתחו את עונת 2023/24 עם מאמן חדש על הקווים בדמות מסאי דגו ואולי גם עם מספר שינויים משמעותיים בסגל. לצערם, הערב (שני) התבשרו שגם בעונת 2023/24 הם לא יהיו מדורגים בסיבוב המוקדמות השני, אם יעפילו אליו.

שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות. דני מרון
לא יהיו מדורגים בסיבוב השני גם העונה. שחקני מכבי חיפה/דני מרון

בניגוד לעונה שעברה מכבי חיפה תחל את דרכה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון (המשחקים ב-11-12 ביולי והגומלין כעבור שבוע) כשהיא מדורגת וצפויה להגרלה נוחה, אבל היא קיוותה להיות מדורגת גם בסיבוב המוקדמות השני. לצערה, העובדה שקופנהאגן הבטיחה את זכייתה באליפות דנמרק הערב, משמעותה שגם היא וגם אסטנה מקדימות אותה בניקוד ומכיוון שנותר מקום לשתי מדורגות אחרונות, מכבי חיפה לא תהיה ביניהן.

מכאן שהיריבות האפשריות של מכבי חיפה יהיו בין היתר דינמו זאגרב, קופנהאגן, מולדה וכמובן שאר אלופות וביניהן פרנצווארוש, קרבאח, סלובן ברטיסלבה, שריף טירספול ובאטה בוריסוב, בהנחה שאלה יעברו את הסיבוב הראשון בהצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully