וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים: סיכויים גבוהים שעומר אצילי יעזוב

29.5.2023 / 22:01

הקשר נוטה לקבל את הצעתה של אל עין והירוקים מבינים שהולכים וגוברים הסיכויים שהם יאבדו בורג משמעותי נוסף בסגל שזכה בשלוש אליפויות, אבל מקווים שהקשר בינו לבין הבעלים יעקב שחר יעשה את שלו: "עשינו לא מעט עבורו"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה מפנימה שהולכים וגובורים הסיכויים שעומר אצילי יעזוב. כידוע, השחקן מנהל לאחרונה מגעים עם שבאב אל אהלי ואל עין מאיחוד האמירויות וכעת נודע שהוא נוטה להסכים להצעתה של אל עין.

לפי ההערכות, הצעת אל עין תשלש את שכרו של אצילי לעומת חוזהו במכבי חיפה והיא תהיה תקפה לשנתיים לכל הפחות. מכבי חיפה תקבל עבור שחרורו של הקשר כשני מיליון יורו, כגובה סעיף השחרור בחוזהו הנוכחי שאותו מוכנות להפעיל שתי הקבוצות שבעקבותיו.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. ברני ארדוב
קרוב יותר לאל לעין. אצילי/ברני ארדוב

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

אצילי יצטרך לקבל החלטה סופית בזמן הקרוב והוא אף מתכוון לטוס לאיחוד האמרויות במטרה להתרשם מהמקום לפני שיעשה צעד סופי ורשמי בנושא.

במכבי חיפה לוחצים על שחקן העונה להישאר ומקווים לא לאבד אותו אחרי שלוש אליפויות רצופות. יתרה מכך, במועדון מקווים שהחיבור בין אצילי לבין הבעלים יעקב שחר יסייע להשאירו: "הכדור בידיים של עומר. רק עתה נתנו לו את אחד החוזים הגבוהים בקבוצה ואנחנו מאוד רוצים שהוא יישאר, עשינו לא מעט עבור ומקווים שיחליט להישאר אצלנו", אמרו במכבי חיפה.

כזכור, אצילי הגיע למכבי חיפה בינואר 2021, חזר אז באמצע העונה מאפואל ניקוסיה הקפריסאית, ומיד הפך לשחקן מפתח וביסס את מעמדו כשחקן הישראלי הטוב ביותר בליגה. את העונה חולפת סיים כמלך שערי הליגה עם 21 כיבושים בנוסף ל-12 בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully