וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבאב אל אהלי ואל עין מעוניינות להפעיל את סעיף השחרור של עומר אצילי

28.5.2023 / 8:06

שתי הקבוצות מאיחוד האמירויות במגעים מתקדמים לצירוף שחקן העונה. במכבי חיפה הגיבו: "אחרי מה שעשינו עבורו הוא צריך להישאר"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

שתי קבוצות מאיחוד האמירויות, שבאב אל אהלי ואל עין, מעוניינות מאוד בעומר אצילי ורוצות להפעיל את סעיף השחרור של שחקן העונה, שהוביל את מכבי חיפה לאליפות שלישית ברציפות. בעוד באלופה עסקו לאחרונה בעתידם של מוחמד אבו פאני ודיא סבע שעשויים לעזוב, נראה שדווקא הכוכב הגדול עשוי להמריא אל מעבר לים. סעיף השחרור שלו מוערך בכשני מיליון יורו. ההצעה הגיעה מכיוון סוכניו של השחקן גלעד ורונן קצב.

בקבוצה לוחצים על אצילי להישאר ומקווים שהוא ייענה בחיוב. "אחרי כל מה שעשינו בשבילו, ראוי שיישאר איתנו לעונה הקרובה", אמרו במועדון, שם יודעים שאצילי שוקל את ההצעות ברצינות רבה. "אחרי כל מה שעשינו עבורו, הגדלת החוזה רק לפני מספר חודשים, החיבוק שקיבל מאז הגיע על אף הביקורת, ראוי שיודיע שהוא נשאר", פירט גורם במועדון.

לפני כמה ימים אצילי התארח בפודקאסט "האנליסטים" ואמר: "אין לי מטרה לצאת שוב לליגה ספרדית או איטלקית, אני גם ריאלי. טוב לי במכבי חיפה. אם לא אקבל הצעה גרנדיוזית עם מיליוני דולרים, אז לא, זה פחות מעניין אותי ויש לי עוד הרבה מטרות פה. יכול להיות שדברים כאלה פחות מתאימים לאופי שלי".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שוקל ברצינות את ההצעות. אצילי/מאור אלקסלסי

אצילי חתם במכבי חיפה בינואר 2021, אז חזר אחרי חצי עונה באפואל ניקוסיה - בה חתם בשל ובצל פרשת המין והקטינות. הוא הפך לשחקן מפתח באופן כמעט מיידי וסייע למכבי חיפה לזכות בשלוש אליפויות רצופות. את העונה החולפת סיים עם 21 שערים ו-12 בישולים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully