וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א אופטימיים שתורג'מן יאריך חוזה עם החזרה מארגנטינה

29.5.2023 / 19:33

בנפיקה לוחצת להחתימו וסקאוטים רבים התרשמו מהחלוץ במונדיאליטו, אבל הצהובים מאמינים שהוא יחתום לשלוש שנים נוספות. רביבו ישחק בקבוצה בעונה הקרובה, נאווי ינסה להרשים באימונים ולאחר מכן תתקבל החלטה לגביו

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

אופטימיות גדולה במכבי תל אביב באשר להחתמתו של דור תורג'מן על חוזה חדש בקבוצה מיד עם שובה של הנבחרת עד גיל 20 לישראל. במועדון יודעים לספר על התקדמות משמעותית שחלה בימים האחרונים לקראת החתמתו של החלוץ בן ה-19 על חוזה לשלוש שנים, זאת על רקע הפנייה הרשמית של בנפיקה כדי לצרף את השחקן, עליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

תורג'מן, שקפץ מדרגה עם הגעתה של הנבחרת לארגנטינה והפך לשם מוכר בלא מעט מועדונים שששלחו סקאוטים למונדיאליטו, מסיים את חוזהו בעוד שנה ואם מכבי תל אביב לא תחתים אותו כעת על חוזה חדש, בקיץ הבא הוא יהיה שחקן חופשי. במועדון נמצאים במו"מ מול נציגיו של תורג'מן כבר זמן ממושך וכאמור בימים האחרונים חלה התקדמות שבעקבותיה מאמינים במועדון שהם קרובים לסיכום עם תורג'מן כדי שיישאר חלוץ מכבי תל אביב לפחות בשלוש שנים הקרובות.

שחקן נבחרת הנוער של ישראל, רוי נאווי. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יצליח להרשים בטרום העונה ולהישאר? נאווי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בתוך כך, קיימת שביעות רצון גדולה מההופעה של נציגי הקבוצה במונדיאליטו - תורג'מן, רוי רביבו, רוי נאווי וגם שון עדרי. רביבו, שהושאל להפועל ירושלים בעונה החולפת, ישחק במכבי תל אביב בעונה הקרובה וההתקדמות שלו ניכרת היטב בכל משחק של הנבחרת בארגנטינה. באשר לנאווי, הקשר האחורי שהיה מלך שערי קבוצת הנוער בעונה החולפת עם 10 כיבושים, זאת כשהוא משחק כקשר אחורי, הבקיע את שער השוויון מול יפן שלשום בלילה וסייע למהפך שהעלה בסופו של דבר את הנבחרת לשמינית הגמר. נאווי יתחיל את האימונים עם הקבוצה הבוגרת ובהמשך תתקבל החלטה אם הוא נשאר או יושאל, כפי שעשתה מכבי תל אביב עם רביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully