וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד נכנס בשחקני צ'לסי: "משהו חייב להשתנות"

לא תחרותיים, לא פיזיים, כנועים בחדר ההלבשה: המאמן הזמני של צ'לסי ערך את משחקו האחרון, והרשה לעצמו לבקר את השחקנים בסיום עונת הכישלון (כולל מסר לפוצ'טינו)

דין סמית' מאמן לסטר ראיון אחרי ירידת ליגה עם ניב דברת/ניב דברת, שליח ספורט1 באנגליה

אין ספק שצ'לסי נושמת לרווחה שהסתיימה העונה הכושלת שלה, שכללה לא רק כישלונות, הפסדים ופיטורי מאמנים - אלא בעיקר הפיכתה של הקבוצה לבדיחה של הכדורגל העולמי, על רקע מסע הרכש הגרנדיוזי של הבעלים וההפסדים הבלתי פוסקים על המגרש.

פרנק למפארד, שערך אתמול (ראשון) את משחקו האחרון כמאמן הזמני ב-1:1 מול ניוקאסל, העביר ביקורת על השחקנים שלא נתנו את המיטב שלהם, ומחכה כבר להגעתו של מאוריסיו פוצ'טינו, המאמן שצפוי להתמנות רשמית בקרוב.

פרנק למפארד במשחקו האחרון כמאמן צ'לסי. רויטרס
פרנק למפארד במשחקו האחרון כמאמן צ'לסי/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"יש הרבה דברים שצריך לשפר", אמר למפארד, "זה לא דברים שצריך לנתח בפומבי. אבל יש דברים ברורים שצריך לשפר. תהיה לו תקופת הכנה לעבוד עם הקבוצה.

"מבחינה פיזית אנחנו לא מספיק תחרותיים. ניוקאסל כן, ואנחנו לא. יש לנו את עכשיו את התנאים ואת הסגל עבור המאמן החדש, כדי לבנות אותו בצורה שהוא רוצה. וגם זה עומד להיות אתגר".

פוצ'טינו יחזור לאנגליה, אחרי תקופה סוערת בצרפת וחופש קצר מהכדורגל. "העניין הוא לקבל את המאמן הנכון, ברמה גבוהה של כדורגל", אמר למפארד, שיודע שהמאמן יצטרך לטפל בעניינים טקטיים אבל גם אישיים, "לפוצ'טינו יש היסטוריה במועדונים גדולים. השינוי לא יקרה בן לילה, כך שצריך להיות זהירים עם הציפיות. יש הרבה עבודה. הדברים הבסיסיים שאני מדבר עליהם, זה שהסטנדרטים הקבוצתיים צנחו.

"אני יכול להיות כן עכשיו, כי לא אראה יותר את השחקנים. אבל הסטנדרטים חייבים להיות במקסימום. אם אתה לא קולני בחדר ההלבשה או תחרותי - כל קבוצה צריכה את זה. יכולתי לראות שזה לא היה מספיק. כמובן שמאמן טוב, מי שלא יהיה, יוכל לעזור בזה. כל אחד פה צריך לקחת אחריות". למפארד אף הוסיף ש"הזרעים למצב נזרעו עוד לפני שאני הגעתי לפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully