וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "מוכן להתפשר על קבוצה מחוץ לארבע הגדולות"

החלוץ דיבר ב-103FM: "בהפועל באר שבע לא השתמשו בי מספיק. רוצה להמשיך עוד עונה לפחות, יש שתיים-שלוש הצעות מעניינות"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

לפני כשבועיים נכתב בוואלה! ספורט שאיתי שכטר לא ממהר לפרוש, והערב (ראשון) החלוץ אישר זאת בעצמו בריאיון לתכנית הספורט של רדיו 103FM. "אני רוצה להמשיך לשחק עוד עונה לפחות. אבל צריך לראות מה טוב בשבילי, כי בעונה האחרונה לא שיחקתי מספיק ובעונה הקרובה אני רוצה להיות על הדשא הרבה יותר", אמר שכטר בן ה-36, שנשאל האם בשביל להשיג את המטרה הוא מוכן להתפשר על קבוצה שאינה בין ארבע הגדולות, והשיב: "כן, חד משמעית".

גורמים במכבי תל אביב ניסו להריץ את שכטר לתפקיד מקצועי במועדון. השחקן התייחס לכך: "לא פנו אליי, כל הדברים ששמעתי היו מהתקשורת. כרגע ממה שאני יודע, פונים אליי בשביל לשחק כדורגל. בעונה האחרונה היה לי מאוד קשה לא להיות חלק מרוב המשחקים. עכשיו יצאנו לפגרה ואני מאמין שדברים יזוזו".

עוד כדורגל ישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

על העונה השנייה בהפועל באר שבע: "עונה שלמה לא הפסדתי אימון והייתי זמין לקבוצה כל הזמן. לא השתמשו בי מספיק, זו כבר החלטה של הצוות המקצועי. לא אוהב להרגיש מקופח, זה מה שהצוות המקצועי בחר בעין שלו, אני חושב שהייתי יכול לעזור ולהוסיף הרבה יותר. מאוד אהבתי את באר שבע, השגנו דברים מדהימים וגם הקהל שם מאוד כיבד ואהב אותי, גם בדקות הלא גדולות ששיחקתי. סיימתי פרק שבעונה השנייה היה יותר קשה לי אישית, אבל נתתי את כל כולי. אני לא מקופח".

החלוץ לא פירט מי הקבוצות שפנו אליו: "אני לא רוצה לעשות לי נזק, אז אשמור את הקלפים קרוב לחזה. בשלב זה אני רוצה להמשיך לשחק, יש שתיים-שלוש הצעות די מעניינות. אשב איתם במהלך השבוע, עם המאמנים ואנשי המקצוע, ואז נהיה יותר חכמים".

איתי שכטר, חלוץ הפועל באר שבע. דני מרון
"לא השתמשו בי מספיק". איתי שכטר/דני מרון

שכטר, שנכלל בצוות השידור של כאן 11 למונדיאל בקטאר, דיבר על האפשרות להפוך לפרשן בעתיד: "למונדיאל יצאתי בלי מחשבה על עתיד בטלוויזיה, אלא בשביל החוויה, אבל נהניתי. מצד שני מאוד אוהב להיות חלק מהמשחק, באולפן עם החליפה והמזגן אתה קצת מתרחק מהדבר האמיתי. עוד לא סיכמתי את הקריירה, כל האופציות פתוחות".

עתיד פוטנציאלי כמאמן: "להיות מאמן בכדורגל הישראלי זה אולי התפקיד הכי קשה בספורט. עשיתי קורס מאמנים ואני נמצא בגלגל הזה כמה שנים טובות. מוקדם לדעת, לפעמים נכנסים לזה תוך כדי תנועה בלי מחשבה".

לסיום, שכטר החמיא למאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "הוא איש מקצוע ברמה מאוד גבוהה. הוא בתחילת הדרך, אבל אני צופה לו עתיד ורוד. חרוץ מאוד, לומד את היריבה, אסיפות טקטיות ברמה גבוהה, אימונים בקצב גבוה, הוא הביא הרבה דברים ממאמנים שהוא למד במהלך הקריירה שלו, שהייתה גדולה ועשירה. יש לו דברים לשפר, אבל בטוח שהוא בדרך הנכונה להיות איש מקצוע בחסד".

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully