וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתאחד עם מנספורד? גורמים מריצים את שכטר לכיסא של יצחקי

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 15:01

עזיבתו של ברק יצחקי מעלה את הצורך במציאת איש מקצוע מקומי שיעבוד לצד מנספורד במכבי תל אביב. שכטר כבר דחה הצעה להצטרף לצוות המקצועי של באר שבע כי הוא לא ממהר לפרוש, אך הצעה מקרית שלום עשויה לשנות את התמונה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

האם איתי שכטר יחזור בעונה הבאה למכבי תל אביב ויצנח לכיסא שעזב ברק יצחקי? גורמים שונים בסביבת מכבי תל אביב העלו את האופציה הזו בימים האחרונים, נוכח הקרבה הגדולה של המנכ"ל הנכנס בן מנספורד לשכטר, שעדיין שוקל את צעדיו ואת המשך הקריירה שלו.

מנספורד היה קרוב מאוד לשכטר, בטרם עזב את מכבי תל אביב. יתרה מזאת, בריאיון פרידה שנערך עם הבריטי הוא נקב בשם של שכטר, כמי שהיה רוצה לצידו גם באנגליה. שכטר לא זכה להמשיך במכבי תל אביב ולסיים בה את הקריירה. פטריק ואן לוון שאימן את הקבוצה, לא רצה שהוא ימשיך והחלוץ עזב את מכבי תל אביב להפועל באר שבע.

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר לצד המנכ"ל בן מנספורד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הערכה הדדית. מנספורד ושכטר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בימים האחרונים, ולאור עזיבתו של יצחקי, עלתה האופציה מצד גורמים שונים הקרובים למועדון להחזיר את שכטר שחגג העונה 36 ועם שער אחד, לא מתוכנן להמשיך בהפועל באר שבע. שכטר מיעט לקבל דקות העונה, אבל בכל פעם שהיה על הדשא נדמה היה שיש לו עוד מה למכור. זו הסיבה שהוא לא שש לפרוש ומרגיש שהוא עוד יכול לשחק.

במהלך החודשים האחרונים עלתה בהפועל באר שבע האפשרות שהוא יפרוש במועדון וישמש כעוזר שני של אליניב ברדה לצד מאור מליקסון. שכטר חשב על כך, אבל החליט לדחות את ההצעה גם בשל המרחק מבאר שבע אבל בעיקר כי הוא עוד מרגיש שהוא יכול לשחק בליגת העל. לא מעט קבוצות כבר מגששות אצלו לגבי העונה הבאה. אחת מהן הפועל פתח תקווה שעלתה ליגה ומחפשת לצד שחקנים צעירים ורעבים, אבל גם שחקנים ותיקים שמחזיקים חדרי הלבשה. שכטר יכול למצוא במועדון שחזר לליגת העל מקום נהדר עבורו עם הקהל הגדול וההתלהבות של אחרי עלייה מהליגה הלאומית. יחד עם זה, בסביבתו סיפרו היום כי לתפקיד כמו זה שהיה ליצחקי במכבי תל אביב, הוא לא יגיד לא וכי להערכתם, אם תיעשה אליו פנייה כזו, היא תגרום לו לסיים את הקריירה ולהגיע לקרית שלום.

איתי שכטר, חלוץ הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
רוצה להמשיך לשחק. שכטר/מאור אלקסלסי

מנספורד מצידו היה רוצה שיצחקי יישאר. הם עשו עבודה נהדרת יחד בתקופה שאחרי פרישתו של יצחקי ממשחק פעיל. מנספורד זקוק לאיש מקצוע מקומי לצידו. כזה שמכיר היטב את הכדורגל הישראלי על כל המסדרונות והחדרים האפלים שבו. אבל יצחקי החליט לעזוב וכעת יצטרך המנכ"ל הנכנס להחליט אם הוא הולך על התפקיד לבד, או שמצרף אליו דמות המכירה היטב את הכדורגל שלנו. שכטר יכול להתאים למנספורד כמו כפפה ליד, רק שמכבי תצטרך למהר אם היא תרצה בכך, שכן החלוץ כבר הוכיח בעבר שהוא אחד שאוהב להיכנס לפגרה וכבר בהתחלה לסגור עניין לעונה הבאה. כך היה כשחתם בהפועל באר שבע לפני שנתיים ולא חיכה להצעות אחרות, וכך היה גם במקרים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully