וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים לא התמודדו עם הלחץ, זה גרוע יותר מההפסד בגמר האלופות"

מנכ"ל דורטמונד האנס יואכים ואצקה התקשה לעכל את איבוד האליפות, והשווה את תחושת האכזבה להפסד מול הבווארים ב-2013: "הגיע לנו לזכות, נתאושש מהר"

תקציר: בורוסיה דורטמונד הפסידה אליפות אחרי 2:2 נגד מיינץ/ספורט1

יממה חלפה מאז איבוד האליפות לבאיירן מינכן במחזור האחרון, ובדורטמונד מתקשים לעכל את רוע הגזרה. השוורצגלבן היו תלויים בעצמם במחזור הנעילה של הבונדסליגה, אך אכזבו עם 2:2 ביתי מול מיינץ והבווארים חלפו על פניהם בזכות שער ניצחון של ג'מאל מוסיאלה בדקה ה-89 של ה-1:2 על קלן.

שחקני בורוסיה היו מרוסקים בסוף המשחק, כאשר האוהדים הציגו מופע תמיכה בלתי נשכח וניסו להרים את השחקנים. המנכ"ל הוותיק של המועדון, האנס יואכים ואצקה, סיכם בראיון ל"קיקר" הגרמני 24 שעות כואבות עבור המועדון שבראשו הוא עומד: "האוהדים נתנו תמיכה מדהימה, גם אחרי המשחק וכשהכאב היה בשיאו. עכשיו אנחנו מחויבים להמשיך קדימה, דורטמונד זה מועדון שמתאושש מהר מדברים כאלה".

סבסטיאן האלר בורוסיה דורטמונד. GettyImages
דורטמונד עדיין בהלם. האלר/GettyImages

עוד מהדרמה בגרמניה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

באיירן ודורטמונד החליפו מקומות בפסגה פעמים רבות גם ביישורת האחרונה של העונה, אך בסוף הבווארים צחקו אחרונים בפער ה-11 ברציפות. "זה כואב מאוד, חלק מהשחקנים לא התמודדו עם הלחץ", הודה ואצקה, "הטריגר היה השער המוקדם של באיירן. החמצת הפנדל של סבסטיאן האלר הייתה נקודת המפנה במחצית ראשונה קשה. זה מרגיש גרוע יותר מההפסד לבאיירן בגמר ליגת האלופות ב-2013".

הצהובים הסתפקו בסגנות רק משום שהפרש השערים של באיירן היה טוב יותר, ו-ואצקה טען שלאו דווקא אתמול איבדה דורטמונד את התואר: "הגיע לנו לזכות באליפות. צברנו 40 נקודות בסיבוב השני של העונה, לא איבדנו את האליפות אתמול אלא בחצי הראשון של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully