וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בליגת האלופות אחרי 0:1 על יובה, לצ'ה שרדה בדקה ה-101

ז'ירו הבטיח לרוסונרי את המקום הרביעי והנחיל לגברת הזקנה הפסד שני רצוף. קבוצת התחתית נשארה בליגה עם פנדל מוצלח ו-0:1 על מונצה, שהחמיצה מהנקודה הלבנה. ורונה ספגה בדקה ה-96 ונותרה מתחת לקו האדום. צמד של אוסימן לא הספיק לנאפולי

תקציר: יובנטוס - מילאן 1:0/ספורט1

המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם חמישה משחקים, במרכזם מפגש ענק בעל חשיבות רבה בין שתי יריבות ותיקות - יובנטוס ומילאן, בו ניצחו הרוסונרי והבטיחו את מקומם בליגת האלופות,. הביאנקונרי שמנסים להתאושש מהפחתת עשר הנקודות חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי להשיג מקום בטופ 4 וכרטיס לליגת האלופות, תוך שהם משאירים בחוץ את הגברת הזקנה. נאפולי נפרדה ב-2:2 מבולוניה, ורונה ספגה בדקה ה-96 ופספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום, בעוד לצ'ה הבטיחה הישארות עם שער בדקה ה-101.

אוליבייה ז'ירו חוגג שער של מילאן. Valerio Pennicino, GettyImages
מילאן בליגת האלופות. אוליבייה ז'ירו חוגג/GettyImages, Valerio Pennicino

יובנטוס - מילאן 1:0

אחרי שחטפה מהלומה קשה בדמות תבוסה 4:1 לאמפולי במחזור שעבר, בהמשך להודעה על הפחתת 10 נקודות ממאזנה, יובנטוס ספגה הערב עוד כמה כואבת כשנותרה סופית מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה. כדי להשאיר לעצמה סיכוי היא הייתה חייבת לנצח את האלופה היוצאת, אבל מילאן היא זו שהבטיחה את מקומה במפעל הבכיר באירופה, בזכות שער ניצחון של אוליבייה ז'ירו (40) שקבע כי הרוסונרי יסיימו בין ארבע הראשונות. המאמן סטפנו פיולי עומד על חמישה משחקים ללא הפסד נגד יובה. מסימיליאנו אלגרי ושחקניו יקוו לעקוף במחזור הסיום את רומא או אטאלנטה, כדי להעפיל לליגה האירופית ולא להסתפק בקונפרנס ליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
הסתפקו בנקודה. שחקני נאפולי/רויטרס

בולוניה - נאפולי 2:2

סיבוב האליפות של הנאפוליטנים ברחבי ארץ המגף נמשך, והפעם האלופה הטרייה נאלצה להסתפק בנקודה אחת במשחק החוץ האחרון שלה העונה. ויקטור אוסימן קירב את האורחת לניצחון עם צמד (10 ו-54), אך המארחת שבה עם שערים של לואיס פרגוסון (63) ולורנצו דה סילבסטרי (84). בכך הובטח כי בולוניה תסיים את העונה בלי אף הפסד ביתי לקבוצה מהטופ 7 בטבלה.

שחקני לצ'ה חוגגים. Emilio Andreoli, GettyImages
הישארות דרמטית. לצ'ה/GettyImages, Emilio Andreoli

מונצה - לצ'ה 1:0

האורחת הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגה הבכירה בזכות ניצחון דרמטי על אחת מהפתעות העונה באיטליה. המארחת פספסה הזדמנות לעלות ליתרון בדקה ה-84, כשוולאדימירו פאלקונה עצר פנדל של כריסטיאן גיטקיאר. לורנצו קולומבו העניש, ועם פנדל מדויק בדקה ה-101 סידר שלוש נקודות מתוקות.

אמפולי נגד ורונה. Timothy Rogers, GettyImages
חלוקת נקודות דרמטית. אמפולי נגד ורונה/GettyImages, Timothy Rogers

ורונה - אמפולי 1:1

המארחת פספסה הזדמנות ענקית לעלות מעל לקו האדום מחזור אחד לסיום, וכעת תגיע למחזור הנעילה כשהיא מתחת לקו האדום ולא תלויה בעצמה. אדולפו גאיץ' הבקיע עבור ורונה בדקה ה-61, אך אמפולי, שסיימה מעשית את העונה, חילצה נקודה דרמטית משער של פטר סטויאנוביץ' בדקה ה-96. ורונה כעת שווה במספר הנקודות לספציה שמעל הקו האדום, אך מפגרת אחריה בהפרש השערים. ורונה תתארח במחזור הסיום אצל מילאן בעוד ספציה שתלויה בעצמה תתארח אצל רומא.

משחק נוסף

לאציו - קרמונזה 2:3
ללאציו: אלסעיד הוסאי (4), סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (37 ו-89). לקרמונזה: פבלו גלדאמס (54), מנואל לצארי (עצמי, 58)

משחקי המחזור ה-38:

אטאלנטה - מונצה
קרמונזה - סלרניטנה
אמפולי - לאציו
נאפולי - סמפדוריה
רומא - ספציה
לצ'ה - בולוניה
ססואולו - פיורנטינה
מילאן - ורונה
טורינו - אינטר
אודינזה - יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully