וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקין לקראת המשחק הגורלי מול יפן: "אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת"

בלם נבחרת ישראל עד גיל 20 לאתר הרשמי של הפועל ת"א: "היריבות מצפות למשחק קל מולנו, ומקבלות נבחרת ברמה גבוהה. זה בידיים שלנו"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 תהיה חייבת לנצח מחר (שבת, 00:00) את יפן, אם ברצונה להעפיל לשמינית גמר המונדיאליטו. "אנחנו באים בידיעה שניצחון ככל הנראה יבטיח לנו עליה וניתן הכל כדי להשיג את המטרה", אמר סתיו למקין לאתר הרשמי של הפועל תל אביב. "נתכונן כמו שצריך, מבחינת ההתאוששות אנחנו מנסים לישון כמו שיותר טוב, לאכול כמה שיותר טוב, עושים טיפולים, אימוני שחרור והרבה הכנות טקטיות ו-וידאו כדי להגיע מוכנים ולנצח. אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת ויודעים שזה תלוי אך ורק בנו".

בשני המשחקים הראשונים בטורניר שמטה ישראל יתרון - תחילה איבדה 1:0 מול קולומביה והפסידה 2:1, ולאחר מכן איבדה 1:0 וסיימה ב-1:1 עם סנגל. "שני המשחקים הראשונים הלכו פחות טוב ממה שציפינו", הוסיף בלם הפועל תל אביב. "להוציא נקודה אחת משש לא משקף את היכולות שלנו. בכל זאת, זו פעם ראשונה שאנחנו נגד נבחרות מדרום אמריקה ואפריקה והתמודדנו איתן כמו שצריך, גם אם התוצאה לא היתה מספקת. לפני המשחק היו פרפרים בבטן ותחושות מרגשות. האווירה היתה שונה - הרגשנו שאנחנו במונדיאל ושאנחנו במדינת כדורגל כמו ארגנטינה. היריבות שעולות מולנו מצפות למשחק קל כי הן לא מכירות את ישראל, ובכל זאת מקבלות נבחרת ברמה גבוהה".

סתיו למקין, אור ישראלוב, שחקני נבחרת ישראל במונדיאליטו. LUIS ROBAYO/AFP, GettyImages
יעשו זאת? למקין וישראלוב/GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לאדומים יש חמישה נציגים בסגל. למקין נשאל על כך ואמר: "עבורי, לשחק ביחד עם הרבה מאוד שחקנים מהקבוצה נותן ביטחון, כי אני מכיר אותם הכי טוב, מחובר אליהם ומתואם איתם ב-100 אחוז. זה מראה על דרך חיובית שהמועדון הולך בה. גם אם הדבר לא קרה השנה כמו שציפינו, למועדון יש עתיד טוב - בו הוא יוכל לחזור לימיו הגדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully