וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי קראנקה: "היה צריך להחזיר את הדרך והזהות שהלכו לאיבוד"

מכבי תל אביב תלמד? מאז שהמאמן הוחלף, העונה של גרנאדה קיבלה תפנית חיובית והיא בדרך לליגה הבכירה: "עזב רגע לפני שהספינה טבעה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

אייטור קראנקה מתעקש שהוא ממשיך במכבי תל אביב, הקבוצה עדיין לא הודיעה לו אחרת, וכפי שזה נראה כרגע המאמן הספרדי יפתח את העונה הבאה בקרית שלום. אבל לפני שהצהובים יקבלו החלטה סופית בנוגע להמשך דרכו, אולי כדאי שיקראו מה אומרים עליו בגרנאדה.

"בקדנציה של קראנקה בקבוצה, היא איבדה לחלוטין את הדרך ואת הזהות שלה. זה היה קיצוני", כתבו אתמול (חמישי) בתקשורת הספרדית לקראת מחזור הנעילה בליגה הספרדית השנייה, בו ייקבע האם גרנאדה תחזור לליגה הבכירה.

גרנאדה נמצאת בנקודת זינוק נהדרת. היא מדורגת במקום הראשון עם 72 נקודות ומארחת את לגאנס מהמקום ה-12, כשהיא זקוקה לנקודה כדי להבטיח עלייה.

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. לירון מולדובן
בספרד אפקט חילופי המאמנים הורגש מיד. קראנקה/לירון מולדובן

זה שונה לחלוטין מהמקום בו הקבוצה הייתה כשקראנקה עדייין היה בקבוצה, לפני שהוחלף על ידי המאמן הנוכחי פאקו לופס.

כשקראנקה עזב אחרי המחזור ה-15, גרנאדה דורגה במקום השמיני בלבד, מחוץ לתמונת הפלייאוף ובמרחק 8 נקודות בלבד מהקו האדום. "קראנקה עזב רגע לפני שהספינה שקעה", כתבו בספרד, "אחריו, היה צורך במאמן שינווט אותה מחדש ויחייה את הקבוצה. זה בדיוק מה שפאקו לופס עשה".

קראנקה השיג 11 ניצחונות בלבד מתוך 23 משחקים של מכבי תל אביב מאז מונה לתפקיד. תחת שרביטו יצאה הקבוצה ממירוץ האליפות וסיימה את העונה במקום השלישי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully