וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים שאלו אותי: 'איפה אתה, פרשת?'"

26.5.2023 / 10:00

דן עזריה כבר הגיע מליגה ב' עד לבית"ר, אך פציעה נדירה בכף הרגל גרמה לו לחשוש מסיום הקריירה ("אמרתי לאשתי שאני לא יודע מה לעשות, זה לא עובר"), לפני הקאמבק וסיום העונה המתוק: "שמתי על הדלת בבית טבלה של פתקים וחזרתי למאני טיים"

אחרי ההענקה בבית הנשיא: אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים את הזכייה/עריכה: טל וייסמן, צילום: אבי רוקח

אם בגביע שלקח יוסי אבוקסיס עם בני יהודה ב-2019 יובל אשכנזי היה סיפור הסינדרלה, בגביע הנוכחי של בית"ר ירושלים דן עזריה נכנס למשבצת הזאת, כמי שלפני שש שנים עוד היה בקרית אונו בליגה ב'. לאחר החגיגות, עזריה ירד להתראיין כשהוא מדדה וסובל עדיין מכאבים מהגמר: "השרירים מתוחים. רציתי מאוד להישאר על המגרש, ניסיתי, אבל פחדתי לפגוע בקבוצה כי לא יכולתי לתת את ה-100% שלי. ניסיתי למשוך עוד, אבל הייתי חייב להתחלף".

הסיפור של עזריה הוא מאלה שעושים את הכדורגל למרגש. במהלך העונה לא היה פתרון לפציעה שלו בכף הרגל. מרוב תסכול, הוא ביקש להפסיק להגיע לבית וגן כי היה לו קשה לראות את השחקנים מתאמנים בזמן שהוא עובר טיפולים: "אסף נחום הדובר אמר שאפשר לכתוב ספר על העונה שעברתי. חשבתי שזאת פציעה מאוד פשוטה לכמה שבועות, אבל הכאבים לא עוברים, אני עובר עוד מומחה ועוד מומחה ומנסה לחזור ולא מצליח, והמומחים אומרים שלא יעבור לי וזה כאבים שאני אצטרך לחיות איתם. בסוף הבנתי שלמרות הכאבים, אני צריך לחזור ולדאוג לעצמי בעונה הזאת ובקריירה, שמתי לעצמי מטרה לחזור ולהגיע מוכן למאני טיים של העונה".

דן עזריה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"אנשים שאלו 'איפה אתה, פרשת?'". עזריה/מאור אלקסלסי

איך בכל זאת הצלחת לחזור בזמן לגביע?

"שמתי לעצמי מטרה שאני חוזר ומגיע למאני טיים של העונה, חצי הגמר והגמר. עשיתי דברים מדהימים בחדר שינה, פתקים על הדלת, 50 יום מהמשחק הראשון שחזרתי נגד הפועל חיפה ועד לגמר גביע, וזה קרה. אין ספק שזה הפיק של הקריירה, שברתי הרבה תקרות זכוכית בקריירה כי הגעתי מליגה ב', ואני לא עוצר. יש לי עוד הרבה מה להשיג, אני לא מסתפק בזה".

שבעה חודשים עבר עזריה בלי כדורגל בעקבות אותה פציעה. "זה כבר הגיע למצב ששאלו אותי בזמן הפציעה 'איפה אתה, פרשת? נפצעת? אתה לא בבית"ר יותר?' ואני אמרתי שאני אחזור למאני טיים. הכנסתי לעצמי את זה לראש וזה עבד. היו לי העונה חודשים קשים. אשתי חוותה את זה מאוד אינטנסיבי. היו לי ימים שישבתי על הספה איתה ואמרתי לה שאני לא יודע מה לעשות, זה לא נגמר, הזמן עובר, כלום לא משתנה וכבר לא נשאר זמן לעונה. היא חיזקה אותי, היא הכח והאיזון שלי, בזכותה הצלחתי להתעלות על עצמי. אשתי, אני אוהב אותך, את הכל בשבילי".

הקשר לא הרוויח הרבה כסף בקריירה, אך בכל זאת תמיד השקיע במעטפת מקצועית סביבו, ששמרה עליו בימים הקשים: "גם בעונה הזאת היה לי מאמן אישי וגם מאמנת מנטלית, תזונאית ואת אחי היקר. יש המון דברים שעוזרים לי להיות המקצוען שאני. יש הרבה קשיים, לא הכל הולך חלק ואני יכול להשתפר עוד, ברוך השם כל המעטפת הזאת הביאה אותי לכאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני בית"ר ירושלים מניפים את גביע המדינה בבית הנשיא. יונתן זינדל, פלאש 90
הסוף היה מתוק. שחקני בית"ר מניפים גביע בבית הנשיא/פלאש 90, יונתן זינדל

מה יהיה איתך בעונה הבאה?

"באופן טבעי אני רוצה להמשיך בבית"ר ירושלים, התחברתי למועדון ולקהל, אני רוצה לשחק איתו גם באירופה. בנוסף אני בגיל שאני צריך לחשוב גם על העתיד שלי, על המשפחה שאני רוצה להקים, אני רוצה להשיג חוזה טוב. אם בית"ר ירצו אותי ונגיע להבנות, אני יותר מאשמח".

ספר על החיבור שלך עם יוסי אבוקסיס.

"החיבור שלי עם יוסי הוא מאוד טבעי ומפתיע. אנחנו לא עושים יותר מדי שיחות, זה קורה בלי לדבר יותר מדי, הוא יודע מה הוא מצפה ממני ואני מנסה להביא את זה למגרש. הגעתי בשנה שעברה כשהקבוצה הייתה במצב נוראי ועזרתי להישאר בליגה, והשנה עזרתי בגביע ואני מרגיש שאפשר לתרום עוד".

איך זה לזכות בגביע?

"קודם כל סוג של הקלה, רגע עוצמתי, מרגש, רגעים מאוד מעטים כאלה יש בקריירה של ספורטאי ואני מאחל את זה לכל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully